אריקסון תרכוש את חטיבת עסקי ה-GSM של נורטל בצפון אמריקה; ההיקף המוערך: 70 מיליון דולרים

לאחר הרכישה, יועברו לאריקסון עסקי ה-GSM של AT&T וטי-מובייל, ויצטרפו אליה 350 עובדי נורטל ● אריקסון ניגשה למכרז ביחד עם חברת Kapsch CarrierCom AG האוסטרית, שתרכוש את הנכסים של החטיבה מחוץ לצפון אמריקה תמורת 33 מיליון דולרים

אריקסון (Ericsson) הודיעה, כי תרכוש את חטיבת עסקי ה-GSM של נורטל (Nortel) בארצות הברית ובקנדה. הודעה זו מצטרפת להודעת השלמת תהליך המכירה הפומבית של החטיבה, שעליה הודיעה נורטל, בכפוף לאישורים הרגולטוריים הדרושים. ההיקף המוערך של העסקה עומד על כ-70 מיליון דולרים.

לאחר הרכישה, יועברו לאריקסון עסקי ה-GSM של AT&T וטי-מובייל (T-Mobile). בשנה שעברה הניבו עסקי ה-GSM של נורטל כ-400 מיליון דולרים. בנוסף, בעקבות הרכישה, תציע אריקסון מקומות עבודה ל-350 עובדי נורטל.

אריקסון ניגשה למכרז יחד עם חברת Kapsch CarrierCom AG האוסטרית. זו תשלם 33 מיליון דולרים עבור הנכסים של החטיבה מחוץ לצפון אמריקה.

מאריקסון נמסר, כי הרכישה מחזקת את דריסת הרגל שלה בצפון אמריקה ואת יכולתה לשרת את מפעילות הסלולר הגדולות. "יחד עם רכישת נכסי CDMA ונכסי LTE, רכישה זו מדגישה את מחויבותה של אריקסון לשוק הצפון אמריקאי ומחזקת את מעמדנו כספקית מובילה בתחום הטלקום", אמר האנס וסטברג, נשיא ומנכ"ל אריקסון הנכנס. "משפחת אריקסון תורחב על ידי הוספתם של עובדי נורטל".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים