לא עוד Nexus: גוגל תשיק סמארטפונים תחת השם Pixel

החברה צפויה להחליף את שם מותג הבית ולהשיק מכשירים תחת השם החדש כבר בחודש הבא ● גוגל נתנה להם את שמות הקוד Sailfish ו-Marlin

לא עוד Nexus

בימים האחרונים הוצפה הרשת בדיווחים על כך שגוגל (Google) תפסיק לייצר את מכשירי ה-Nexus שלה ובמקומם תכריז על מכשירי דגל מקו חדש, אם כי לא הייתה לכך כל התייחסות מצד החברה. ידיעה שפורסמה ב-Android Police לוקחת את הדיווחים צעד נוסף קדימה וחושפת שגוגל תשיק מכשירים חדשים בשמות Pixel ו-Pixel XL.

המכשירים יהיו בגדלים של 5 אינץ', להם קוראים בחברה בשם הקוד Sailfish, ושל 5.5 אינץ', הקרויים בשם הקוד Marlin. המכשירים ייחשפו, על פי הדיווח, ב-4 באוקטובר השנה.

באתר פרסמו את הידיעה בהתבסס על שני מקורות בלתי תלויים. בדיווח צוין כי אין לאתר מידע באשר כמה יעלו המכשירים ומדוע גוגל החליטה להחליף את שמותיהם של מכשירי הבית שלה מ-Nexus ל-Pixel.

לפי אחד המקורות, גוגל תערוך אירוע גדול בתחילת החודש הבא, שיתמקד במכשירים. עוד תציג גוגל באירוע, לפחות לפי התחזיות, מכשיר Chromecast (המקביל של Apple TV) חדש, שישדר באיכות K4. כמו כן, היא צפויה להשיק את הרמקול החכם שלה, שהוצג בראשונה בכנס המפתחים שלה במאי האחרון, ועיצוב חדש למשקפי ה-Daydream VR, שייקראו Daydream View.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים