אובר מחליפה נשיא: מינתה את מנהל השיווק של טארגט

הנשיא היוצא, ריאן גרייבס, מוחלף על ידי ג'ף ג'ונס, שמגיע לחברה במיוחד בכדי לשקם אותה ● אובר מסרה כי בחרה אותו כי הוא מתאים להגדרה "מנהיג ברמה עולמית"

אובר

אובר (Uber) הודיעה אתמול (ג') כי שכרה את מנהל השיווק הראשי של טרגט (Target), ג'ף ג'ונס, שיאייש את תפקיד הנשיא שלה.

ג'ונס יחליף את ריאן גרייבס, מי שהיה השכיר הראשון של חברת שיתוף הנסיעות וחבר מועצת המנהלים של החברה. עם זאת, גרייבס לא יעזוב את החברה. טראוויס קלניק, מנכ"ל החברה, הסביר שגרייבס יהיה "מעורב באופן אינטגרלי עם אובר, כיזם וכבונה החברה".

בפוסט שהתפרסם בבלוג של החברה, כתב קלניק כי במסגרת תפקידו החדש יתמקד גרייבס בפיקוח על תפעול כוח האדם של אובר, לצורך פיתוח תוכנית Everything של החברה, וכן יעצב דרכים להשגת "פרויקטים אסטרטגיים קרובים".

צמיחה של 20 מיליארד דולר בשנה

"במהלך ששת החודשים האחרונים, ריאן ואני הלכנו והשתכנענו שמאמצי השיווק שלנו הגדלים במהירות, צריכים להיות משולבים יותר עם הפעילות העירונית שלנו. שיווק עוסק בסיפור, במשיכה, בעיסוק ובשימור לקוחות", כתב קלניק בפוסט.

"כמובן, רוב הפעולות העירוניות שלנו מתמקדות בדיוק בכך, אך מאמצים אלה בודדו ממרבית פונקציות השיווק שלנו. החזון שלנו הוא פשוט: להגדיר מחדש איך מאמץ פעולה גדול יכול להיות משולב בהדיקות עם אסטרטגיה שיווקית אובססיבית ללקוח (customer-obsessed marketing)", אמר.

הבאתו של ג'ונס בהחלט עשויה להשיג את כל אלו. כחלק מהאסטרטגיה של קלניק בכדי לממש את החזון שלו, חיפשה אובר "מנהיג ברמה עולמית", שיכול להביא ניסיון רב בשיווק ובניית מותג שגדל גם ב-20 מיליארד דולרים השנה. במסגרת תפקידו יהיה ג'ונס אחראי על פעילות אובר; השיווק, המכירה והתמיכה בלקוחות החברה ברחבי העולם – תחומים שבהם צבר ניסיון בעבודתו בטרגט.

החילופים הנוכחיים הם עוד אחת מהטלטלות שעברה החברה במהלך הימים האחרונים – השבוע (ב') דווח גם כי חבר המנהלים של אובר לא יכלול יותר את דיוויד דראמונד הבכיר מתאגיד אלפבית (Alphabet), בשל תחרות גוברת בין שתי החברות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים