כריסטופר או'מאלי, CA: "לקוחותינו יוכלו להינות מהמיינפריים גם בשלושים השנים הבאות"

או'מאלי, מנכ"ל חטיבת המיינפריים ב-CA העולמית, דיבר בכנס CA Manage Tech 2009, שנערך בהפקת אנשים ומחשבים ● לדבריו, "הבנו שהדרך היחידה למשוך את הדור הצעיר של אנשי ה-IT לעבוד בסביבה זו, היא לשבור את הציניות שלהם באמצעות חדשנות, יצירתיות, וכלים ידידותיים לא פחות מאשר בסביבות האחרות"

"היעד המרכזי שהצבתי עם כניסתי לתפקיד, היה לגרום לחדשנות וליצירתיות בסביבת המיינפריים הוותיקה, שהרבה לקוחות כבר הספיקו לנטוש", כך אמר כריסטופר או'מאלי, מנכ"ל חטיבת המיינפריים ב-CA העולמית, בכנס CA ManageTech 2009. הכנס ,שהופק על ידי אנשים ומחשבים, התקיים שלשום (א') במלון דוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב. לדברי או'מאלי, "לאחר כמה שנים שבהן נתח השוק של המיינפריים ירד, החלטנו להתמקד ב-4,000 עד 5,000 לקוחות אסטרטגיים אשר השקיעו בפלטפורמה זו בעבר – ובשנים האחרונות אף הרבה יותר מאשר בשנות ה-90'".

או'מאלי, שמאחוריו 23 שנות ניסיון בתפקידי ניהול שונים ב-CA, אמר, כי התוכנית האסטרטגית של CA היא להשקיע בתחום המיינפריים על מנת לאפשר ללקוחותיה ליהנות מפלטפורמה יציבה זו בשלושים השנים הבאות. "בשנים האחרונות אנו עדים לגידול של עשרות אחוזים בהיקפי כוח המיחשוב של המיינפריים בארגונים הגדולים והבינוניים. עם תחילת המשבר הכלכלי האחרון, בתחילת 2008, הרבה ארגונים – בעיקר במגזר הפיננסי –  הקפיאו תוכניות של מעבר לפלטפורמות פתוחות ונאלצו להמשיך לעבוד בסביבת מיינפריים, היציבה והאמינה. עם הזמן, השכילו הלקוחות להוריד עלויות ולייעל את עבודתם, והיום הם יכולים ליהנות מיתרונות המיינפריים במחירים סבירים", הסביר או'מאלי.

לדבריו, בעיה נוספת שגרמה לארגונים לעבור לסביבות הפתוחות, הייתה המחסור באנשי מקצוע בעלי ידע בתחום המיינפריים.  "מדובר בסביבה שמחזיקה כ-80% מהמידע ומהעיבודים בארגון, והמחשבה שדור ההמשך של אנשי סיסטם לא ניראה באופק הדירה שינה מעיניהם של הרבה מנהלי מיחשוב בארגונים.הבנו שהדרך היחידה למשוך את הדור הצעיר של אנשי ה-IT לעבוד בסביבת מיינפריים היא לשבור את הציניות שלהם באמצעות חדשנות, יצירתיות וכלים ידידותיים לא פחות מאשר בסביבות האחרות".

"בנובמבר האחרון הכרזנו על שירות  חדש, בשם MF Software Manager , המפשט את עבודת  צוותי ה-IT ומאפשר להם להתקין, לתחזק, להטמיע ולבנות תצורות באמצעות כלים חדשניים וידידותיים, הפועלים בסביבת ווב. בעזרת השירות החדש, הזמן הדרוש לביצוע פעולות כמו התקנת מוצרי תוכנה ותחזוקתם התקצר ב-85%. המוצר, שעובד במיינפריים המסורתי, פותח בג'אווה (Java) על ידי בוגרי אוניברסיטאות צעירים שגייסנו, והוא ישמש את אנשי הסיסטם של העתיד. סיפור זה מתמצת את האסטרטגיה שלנו – להתאים את טכנולוגיית המיינפריים לכישורים של הדור החדש של מקצועני IT, ולא להכריח אותם להתאים את המיומנויות שלהם לטכנולוגיה הישנה".

"פרויקט נוסף שהכרזנו עליו השנה הוא ה-Flow, בעזרתו אנשי הסיסטם מהדיסציפלינות השונות יוכלו לייעל את עבודתם ולשפר את הביצועים המקצועיים. התחום הראשון בו אנו מטפלים בפרויקט זה הוא תחום ה-DBA. המוצר החדש שפיתחנו עובד בסביבה ידידותית ומודרנית, בעלת יכולות גראפיות, ומאפשר ל-DBA לעקוב אחרי ביצועי המערכות לאורך זמן, להגיב לאירועים, לקבל החלטות מושכלות, ועוד. במהלך שלוש השנים הבאות אנו נספק במסגרת ה-Flow פתרונות לעוד 15 בעלי מקצוע בתחום המיינפריים", אמר או'מאלי.

בשבועות הקרובים ייפרד או'מאלי מתחום המיינפריים ויעבור להוביל יחידה עסקית חדשה שתעסוק בניהול מיחשוב הענן. "אנחנו מאמינים במיחשוב הענן ורואים בו הזדמנות עסקית עבור CA, לכן אנו נערכים לספק פתרונות טכנולוגיים לניהולו. אין ספק שמיחשוב הענן יתפוס תאוצה, ואנו רוצים להיות מוכנים לכך כאשר זה יקרה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים