AOL חשפה את המיתוג החדש; תקצץ את מספר העובדים בכשליש

החברה הציעה תוכנית פרישה מרצון לכ-2,500 עובדים, לקראת תחילת פעולתה כחברה עצמאית, בעוד כשבועיים ● AOL מפעילה מספר שירותים תוססים ברשת, והיא מבקשת לקדם אותם בדרכה העצמאית החדשה

AOL חשפה את המיתוג החדש, לקראת השקתה כחברה עצמאית בעוד כשבועיים. במקביל, הציעה החברה, שעדיין פועלת כחטיבה עצמאית בטיים-וורנר (Time Warner), תוכנית לפרישה מרצון לכ-2,500 עובדים. זאת, במסגרת מהלך שבו החלה החברה בימים אלה במטרה לצמצם את מספר העובדים בכשליש במהלך החודשים הקרובים.

החברה, שזכתה בעבר להצלחה רבה, מפעילה עדיין מספר שירותים תוססים, שאותם היא מבקשת לקדם בדרכה העצמאית החדשה. החשיפה המלאה של המיתוג החדש תיערך ב-10 בדצמבר, יום אחד לאחר שתהפוך AOL רשמית לחברה עצמאית "שמחויבת להציע את התכנים המלהיבים ביותר ואת חוויית האינטרנט הפשוטה ביותר".

טים ארמסטרונג, מנכ"ל AOL, הכריז על סבב הפיטורים האחרון בשבוע שעבר. ארמסטרונג עצמו, ששימש בעבר כמנהל פרסום בחברת גוגל (Google), כבר הודיע שלא יקבל השנה בונוס.

מיליוני אמריקנים התוודעו לרשת האינטרנט דרך השירות המקוון של AOL, תחת הסיסמה You've Got Mail. החברה מוזגה עם טיים-וורנר בשנת 2000, בשיאה של בועת האינטרנט, בעסקה של מיליארד דולרים, שככל הנראה היא הגדולה בהיסטוריה של ארצות הברית. לאחר ביצוע המיזוג החלה קרנה של AOL לדעוך. אפילו סטיב קייס, יושב הראש לשעבר של AOL, קרא לפצל את החברה מטיים-וורנר לאחר שהתברר, כי המיזוג נכשל. מאז עשרה בינואר 2000, היום בו הוכרז המיזוג, ירד השער של מניות AOL מ-184 דולרים למניה ל-42 דולרים למניה.

קריאתו של קייס באה על אף שהוא היה אחד המרוויחים הגדולים מהמיזוג. הוא ניהל מאז מספר עסקים משגשגים, ובשבוע שעבר מכר את החברה שלו לתשלומים מקוונים, Revolution Money, לאמריקן אקספרס (American Express) תמורת כ-300 מיליון דולרים.

AOL

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים