מדיה-טק חושפת את המפרט המלא של ה-Helio X30

מעבד הדגל של החברה ישולב במכשירים שיתחילו להגיע לשוק ברבעון השני של 2017 ● הדבר הכי חשוב במוצר החדש הוא הייצור שלו: ליטוגרפיה של 10 ננו-מטר

מדיה-טק

מדיה-טק (MediaTek) החליטה לחשוף את המפרט המלא של מעבד הדגל הבא שלה, Helio X30.

המעבד ישולב במכשירים שיתחילו להגיע לשוק ברבעון השני של 2017. הוא אמור לחזק את מעמדה של החברה בתחום מכשירי הביניים ומטה, במאבק שלה מול קוואלקום (Qualcomm) בתחום הזה של שוק הטלפונים.

כמו שני קודמיו, ה-X20 וה-X25 יהיה גם ה-Helio X30 מעבד עם 10 ליבות בטכנולוגיה של 64 ביט: שתיים מבוססות Cortex-A73 במהירות 2.8 ג'יגה-הרץ, ארבע ליבות Cortex-A53 במהירות של 2.2 ג'יגה-הרץ ועוד ארבע ליבות Cortex-A53 במהירות של 2 ג'יגה-הרץ. השבב הגרפי יהיה PowerVR 7XT המתקדם.

אבל אולי הדבר הכי חשוב במעבד החדש הוא הייצור שלו: ליטוגרפיה של 10 ננו-מטר שמעבר לקפיצת הדרך הטכנולוגית, גם מציעה שיפור ניכר באופן מיידי בצריכת הכוח של הרכיבים השונים, וזמן עבודה ארוך יותר עבור גודל סוללה נתון.

מעבר לכך חשפה החברה כי המעבד יתמוך בעד 8 ג'יגה-בייט זיכרון עבודה, מסוג LPDD4 ובמהירות מרבית של 1,600 מגה-הרץ, שילוב של מודם עם תמיכה בקטגוריה 12 של LTE, וכן תמיכה במצלמות עם חיישנים בגודל של עד 40 מגה-פיקסלים, כשכגודל החיישן גם קובע את מהירות צילום הוידיאו: מ-24 פריימים/לשנייה ועד 120 פריימים/לשנייה לכל היותר באיכות חיישן של 8 מגה-פיקסל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים