שירותי בריאות כללית הטמיעה מערך אחסון של היטאצ'י

הפרויקט ארך שלושה חודשים והסתיים באחרונה ● היקפו הכספי לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק העריכו אותו במאות אלפי שקלים

אלי משה, מנכ"ל HDS ישראל

שירותי בריאות כללית ערכה פרויקט לשדרוג מערכות האחסון הארגוניות. במסגרת הפרויקט הוטמעו מערכות של היטאצ'י דאטה סיסטמס (HDS). הפרויקט ארך שלושה חודשים והסתיים באחרונה. היקפו הכספי של הפרויקט לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק העריכו אותו במאות אלפי שקלים.

את הפרויקט הוביל שוקי קלינשטיין, מנהל צוות הנדסה בכללית. במסגרת הפרויקט הטמיעו אנשי היטאצ'י ישראל שני מוצרי Active-Active G400 לשרידות מיטבית ושיפור הביצועים בסביבה האינטרנטית. שירותי בריאות כללית ביקשו להחליף את תשתיות האחסון הקיימות בארגון בסביבת האינטרנט.

מטרת הפרויקט הייתה לשדרג את התשתיות הארגוניות בסביבת האינטרנט, המשרתת את לקוחות הכללית. מערכות האחסון שהוטמעו מספקות גם יכולת שימוש במשאבי הארגון באתר היצור ובאתר ה-DR, לצד יכולת דילוג בין אתרים – ללא השבתה. בשל ההטמעה חל שיפור בשירות עבור הלקוחות ועבור הצוותים הפנימיים, העושים שימוש במערכות אלו.

בשל יישום הפרויקט, הצליחה כללית להתגבר על בעיות ביצועים בסביבה זו. התשתיות החדשות מספקות זמן תגובה של עד 1 מילי-שניה, לצד זמינות ומהירות המידע למשתמש, מה שהביא לשיפור חוויית הלקוח והשימוש בשירותים האינטרנטיים של הארגון.

צורך במידע נגיש יותר

לדברי משה בלקר, ראש תחום הסיסטם בכללית, "הכללית הוא ארגון בעל פעילות ענפה, אשר פועל במישור הטכנולוגי על בסיס אתר אינטרנט ואפליקציות המשרתים מיליוני משתמשים. ככזה, לכללית יש צורך בתשתיות ברמת איכות המתקדמת ביותר. כעת, עם המערכות החדשות שהוטמעו, שיפרנו את מערך התפעול והשרידות. הדבר בא לידי ביטוי גם בשיפור השירות שאנו מעניקים ללקוחותינו".

"יותר ויותר לקוחות ארגוניים מבינים כי עבודה בתצורת Active-Active – מהלך שאנו מביאים לשוק בשנתיים האחרונות, הוא פתרון המאפשר מעבר מאתר הייצור לאתר ה-DR בזמן אפס", אמר אלי משה, מנכ"ל HDS ישראל. "עם המעבר לעולם הדיגיטלי והפיכת הנתונים ליותר זמינים לעובדי הכללית ולמאות אלפי הלקוחות – התעורר צורך במידע נגיש יותר, שלא יסבול אי-זמינות".

שי בראונשטיין, מנהל הלקוח בהיטאצ'י דאטה סיסטמס ישראל, הוסיף כי "בשל הפרויקט, הכללית תוכל לשרת את מערך המחשוב שלה טוב יותר ולשפר את השירות ללקוחותיה. אנשי הכללית ביצעו כמה תרגילי DR שהוגדרו בהצלחה – המעבר ל-DR בוצע בצורה חלקה ללא פגיעה בשירות ללקוחות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים