זו השנה הרביעית ברציפות: TCS – בין המעסיקות המובילות בצפון אמריקה

ענקית ה-IT זכתה שוב בפרס היוקרתי המהווה הכרה בכך שהיא מקדמת מנהיגות, חדשנות, מעורבות עובדים ואחריות חברתית בסניפיה הרבים בארצות הברית

אייל מוסקל, מנכ"ל TCS ישראלמקבוצת TATA

TCS, חברת שירותי ה-IT המהווה חלק מקונצרן הענק טאטא (TATA) זכתה זו השנה הרביעית ברציפות בפרס היוקרתי Achievers 50 Most Engaged Workplaces Awards.

חבר השופטים כלל אנשי אקדמיה ממוסדות שונים והוגי דעות בנושא מעורבות עובדים. השופטים בחנו כל אחת מהמועמדות בהתבסס על שמונה אלמנטים של מעורבות עובדים' (Eight Elements of Employee Engagement): תקשורת, מנהיגות, תרבות, תגמול והכרה, מקצועיות וצמיחה אישית, אחריות וביצועים, חזון וערכים, ואחריות חברתית.

פלטפורמת Achievers, המספקת כמעט שישה מיליון הוקרות עובדים בכל שנה, מעוררת ומעודדת את נאמנות העובדים וכן את מעורבותם וביצועיהם של עובדים ב-150 מדינות. ל-TCS מעל 353 אלף מועסקים ב-45 ארצות בכל רחבי העולם.

עידוד מעורבות עובדים על העסקים

בין הפרמטרים שצוינו כסיבות המרכזיות לזכייתה של החברה בפרס נמצאים מעורבות העובדים בבוחן הביצועים של החברה; מרכזת הרשת הגלובלית הפנימית-חברתית שלה, וכן על היות החברה יוזמת אחריות חברתית (CSR) נרחבת. החברה הוכרה על מצוינותה הן בארצות הברית והן בקנדה.

"העסקת שכירים וקידום תרבות עבודה חיובית נמצאים כעת בראש סדר העדיפויות בעבור מנהיגי עסקים בצפון אמריקה, והחברות ברשימה זו כבר נמצאות לפני עמיתותיהן ורואות השפעות חיוביות מהתכניות שלהן", אמר דוד ברנן, מנכ"ל Achievers. "הפרס הזה מאמת את ההתחייבויות של חברות אלו ליצירת עסקים הממוקדים ראש וראשון באנשים, ומכיר בהשפעות החיוביות שיש למקום עבודה שמעודד מעורבות עובדים על העסקים".

אנחנו ממוקדים קודם כל באנשים

לדברי סוריה קאנט, נשיא TCS צפון אמריקה, בריטניה ואירופה. "הפרס הזה מסמל את המחויבויות העמוקות של החברה ואת התשוקה לספק לעובדיה תעשייה מובילת תרבות של עבודת צוות, צמיחה אישית והזדמנויות גדולות בכדי להשפיע על הקהילות המקומיות".

אייל מוסקל, מנכ"ל TCS ישראל מסביר כי "החברה קיבלה את הפרס על פועלה בארצות הברית ובקנדה על פי מתודות מערבות עובדים ו-Employee Value Proposition, המאפשרות למאגר הכישרונות המרשים שלה ללמוד באופן קונסיסטנטי מיומנויות חדשות כל הזמן למלא תפקידים חדשים, וכתוצאה מכך להעלות את שביעות רצון העובדים ובמקביל את רמת שירות הלקוחות".

טיפוח הון אנושי איכותי

עוד הוסיף ואמר כי "החברה צוינה גם בזכות כלי הרשתות החברתיות הפנימיות הגלובליות שלה, Knome, שמשמעו כוח עבודה מעורב ופעיל ביותר בכל הרמות, האזורים הגאוגרפיים, החטיבות והתפקידים, ויזמות האחריות החברתית התאגידית הנרחבת שלה. בשנה האחרונה, רק בארצות הברית הקדישה TCS יותר מ-42 אלף שעות לצורך טיפול בצרכים חברתיים דחופים בתחומי החינוך, הבריאות ואיכות הסביבה".

"אנחנו רואים חשיבות עצומה בטיפוח הון אנושי איכותי, מקצועי ומחויב ללקוחות החברה ולסביבה, ועל כן החברה משקיעה משאבים רבים בפיתוח והעצמת עובדיה ברחבי העולם", אמר מוסקל.

TCS תקבל את הפרס לצד העסקים הזוכים האחרים במסיבת ההכתרה שתתקיים ב-12 בספטמבר בבית Steam Whistle Brewery בטורונטו, אונטריו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים