מיקרוסופט תציע יישומון לפרסום ברשת באמצעות מילות מפתח

Gaze - פרי פיתוחן של מעבדות ה-adCenter של הענקית מרדמונד, מספק מידע שיווקי מוגדר מראש בעת העברת סמן העכבר על אלמנט כלשהו או על מילות מפתח ● נשמע לכם מוכר? נכון: גם יאהו! מציעה שירות דומה

מיקרוסופט הכריזה על מוצר פרסום אינטרנטי חדש בשם Gaze, המספק מידע שיווקי בעת העברת סמן העכבר על אלמנט כלשהו או על מילות מפתח. Gaze, שנמצא כרגע בשלבי בטה, הוא למעשה מעין יישומון קטן (גאדג'ט), שניתן להתקנה בדפי אינטרנט. בעל האתר יכול לבחור בשיטת ריחוף או בשיטת לחיצה על מילה – אך בכל מקרה המידע יופיע בחלון קטן שיצוץ מעל מילת המפתח. המשתמשים ידעו היטב שמדובר במילת מפתח, שכן היא תהיה מסומנת ככזו בעזרת צלמית שתמוקם בסמוך למילה.

אם המוצר הזה, שפותח במעבדות ה-adCenter של מיקרוסופט, נשמע לכם מוכר – אתם לא טועים; החברה מנסה לקפוץ שוב על עגלה שאחרים כבר משתמשים בה. אחד השירותים המוכרים בתחום הוא Infolinks, וגם יאהו! משתמשת במאפיין דומה בחלק מדפי האינטרנט שלה.

על פי הבלוג של אחד ממפתחי המוצר, מריו אספוזיטו, מועד ההשקה הרשמי של המוצר החדש הולך ומתקרב, וככל הנראה יהיה ה-15 באפריל. בינתיים, מדווח אספוזיטו על תגובות נלהבות מצד אלו שהורידו את הבטה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים