עובדי ECI מתאגדים בהסתדרות: דוכנים, עלונים ודף פייסבוק

מהלך ההתארגנות קרם עור וגידים בעיקר לאור חששם של העובדים ממצב של היעדר ביטחון תעסוקתי בחברה, כמו גם רצונם להסדיר את זכויותיהם בהסכם קיבוצי

עובדי ECI מתאגדים. צילום: דוברות ההסתדרות

עוד התאגדות עובדים בענף ההיי-טק הישראלי: עובדי ECI החלו היום (ב') את השלב הגלוי בהתאגדות מאורגנת בהסתדרות.

עשרות עובדים, פעילים בוועד הפעולה ונציגי הסתדרות הציבו דוכנים לצירוף עובדים וחילקו עלונים במשרדי ECI, ובמקביל נפתח דף פייסבוק (Facebook) שילווה את ההתאגדות ויספק מידע על אודות המהלך.

ECI מעסיקה בארץ כ-850 עובדים, רובם בפתח תקווה והשאר בשלוחה בעומר. במוקדי הפעילות שלה ברחבי העולם היא מעסיקה עוד אלפי עובדים.

מהלך ההתארגנות קרם עור וגידים בעיקר לאור חששם של העובדים ממצב של היעדר ביטחון תעסוקתי בחברה, כמו גם רצונם להסדיר את זכויותיהם בהסכם קיבוצי.

רוצים ביטחון ושיפור. עובדי ECI. צילום: דוברות ההסתדרות

רוצים ביטחון ושיפור. עובדי ECI. צילום: דוברות ההסתדרות

עובדי ECI מצטרפים לעשרות אלפי עובדים בחברות היי-טק שכבר התאגדו בהסתדרות, בהן נס טכנולוגיות, קומברס, טק מהינדרה (Tech Mahindra), סאפ (SAP), NCR (ריטליקס) ואמדוקס.

מוועד הפעולה של עובדי ECI נמסר: "אנו קבוצה של עובדים ותיקים ונאמנים, המאמינים כי התאגדות בהסתדרות ודיאלוג פתוח עם ההנהלה יאפשרו למצב את ביטחונם התעסוקתי ולשפר את תנאי ההעסקה של כל עובדי ECI, מה שגם יביא להמשך הצלחת החברה. אנו מודים לכל עובדי החברה שכבר הצטרפו אלינו ומעודדים את שאר חברינו העובדים להצטרף להתארגנות בהקדם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים