"עורך דין" מבוסס ווטסון קיבל את עבודתו האזרחית הראשונה

ROSS התקבל לעבודה ב-Baker & Hostetler, שם יסייע ל-50 עורכי דין במשרד ● הוא סורק כמויות מידע, מוצא ביניהם הקשרים בהסתמך על חוקים קיימים ואף מצליח לענות על שאלות ספציפיות בנוגע לתיקים

פרקליטי LA הדור הבא? ROSS

עורך דין "בעל בינה מלאכותית" מבוסס מחשב-העל של יבמ (IBM), ווטסון (Watson), החל לעבוד במשרד עורכי דין בארצות הברית.

עורך הדין הממחושב, ששמו ROSS, כבר קיבל את לקוחו הראשון, אולם הסירו דאגה מלבכם – הוא לא צפוי לייצג לקוחות בבית המשפט.

משרד Baker & Hostetler פרסם השבוע כי ROSS יסייע ל-50 עורכי דין במשרד. הוא "יעבוד" במחלקה לפשיטות רגל, שבין היתר סייעה בהליכים המשפטיים בעניינו של ברני מיידוף.

עורך הדין הממוחשב הוא למעשה כלי מחקר מתקדם. הוא סורק כמויות מידע, מוצא ביניהם הקשרים בהסתמך על חוקים קיימים ואף מצליח לענות על שאלות ספציפיות בנוגע לתיקים או הנחיות שמשתמשים הזינו קודם לכן.

יכולות הלמידה של המכשיר מאפשרות לו, על פי חברת הענק, לשפר את תשובותיו. כמו כן, הוא מסייע לעורכי הדין להיות מעודכנים בחוקים קיימים וחדשים. במילים אחרות, ROSS מסוגל לסייע לעורכי דין מסביבו להתמודד עם ספרות משפטית ענפה.

Baker & Hostetler הוא אחד ממשרדי עורכי הדין הגדולים בעולם – מעסיק כ-900 עורכי דין. לדברי אנדרו ארודה, מנכ"ל פרויקט הבינה המלאכותית ROSS, חברות נוספות חתמו על חוזה ולפיו ישתמשו במכשיר הבינה המלאכותית, אולם לא עשו זאת פומבית. בכוונת האחראים על הפרויקט ביבמ ללמד את המכשיר יכולות נוספות, כך שיפעל לא רק במחלקה לפשיטות רגל, אלא יוכל לכסות גם את תחומים כגון קניין רוחני, תעסוקה, פלילים ומסים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים