HP Inc מקימה קרן השקעות שחלקה ינוהל מישראל

פעילות HP Tech Ventures תנוהל מפאלו אלטו וישראל ● עירית הלל, מנהלת זרוע ההשקעות בישראל: "יש לנו פה בסיס פעולה רחב, ותחומי הטכנולוגיה בהם ישראל חזקה - מתאימים ואסטרטגיים עבורנו"

עירית הלל, תנהל את HP Tech Ventures בישראל

HP Inc מקימה קרן השקעות תאגידית, אשר חלקה ינוהל מישראל, כך הודיעה ענקית המדפסות והמחשוב האישי אמש (ג').

HP Tech Ventures, זרוע השקעות התאגידית החדשה, תפעל לפיתוח שיתופי פעולה ולהשקעות בחברות טכנולוגיה צעירות, "בעלות טכנולוגיות חדשניות ומבטיחות".

פעילותה של קרן ההשקעות תתבצע על ידי צוות הממוקם בפאלו אלטו קליפורניה ובתל אביב. היא תתמקד בביצוע השקעות אסטרטגיות ויצירת שיתופי פעולה בתחומים טכנולוגיים כגון הדפסה בתלת מימד, מציאות מדומה, ניידות (hyper-mobility), אינטרנט של הדברים, בינה מלאכותית ומכונות חכמות.

משרד HP Tech Ventures  בישראל ינוהל על ידי עירית הלל. הלל היא בעלת ניסיון של 18 שנה כיזמית ומנהלת בכירה בחברות השקעה, טכנולוגיה ומדיה דיגיטלית.

בין השנים 2005-2010 שימשה הלל כמנהלת-שותפה במגנוליה קפיטל פרטנרס. בשנים 2008-2009 עבדה הלל במרכז המדיה החדש של JVP כמנהלת האינטראקטיב של חברת האנימציה בתלת-מימד, Animation Lab. בשנים האחרונות שימשה הלל כיועצת בחממת דה טיים בתל אביב וייעצה לחברות שונות בתחומי מובייל ותוכנה.

בסיס פעולה רחב

"אנחנו משקיעים בחברות בסבבי גיוס A ו-B, לפעמים, במקרים בהם החברה פועלת בתחום מאוד אסטרטגי לנו, נשקיע גם בשלבי סיד", אמרה הלל לאנשים ומחשבים. היא סירבה לציין נתונים לגבי ההיקף של  ההשקעות, אולם לאנשים ומחשבים נודע כי מדובר בעשרות מיליוני דולרים בשנה.

"אני לא יכולה לפרט מספרים מדויקים של היקפי השקעות, אך אנחנו משקיע אסטרטגי", ציינה הלל. "נשקיע בהתאם להזדמנויות בשוק וכמות הכסף שנדרשת לחברה בשלבים האלו. אנחנו נשקיע לצד קרנות הון סיכון מובילות, והיקפי הסיבובים האלה מוכרים וידועים".

בישראל, אמרה הלל, "יש לנו בסיס פעולה רחב, ותחומי הטכנולוגיה בהם ישראל חזקה – כולל טכנולוגיות ליבה ופלטפורמות לעולם המחשוב העתידי – מתאימים ואסטרטגיים עבורנו". היא סיימה בציינה כי "אנחנו משקיע אסטרטגי, נבחן את ההשקעות שלנו ונשקיע סלקטיבית בתחומים וצוותים שייצרו טכנולוגיות, או מודלים עסקיים פורצי דרך".

"עולם הטכנולוגיה נע לעבר תחומים ושווקים שבהם אנו חזקים", אמר שיין וול, CTO של HP ומנהל HP Labs. "אנו יכולים לסייע לסטארט-אפים טכנולוגיים חדשניים להביא את מוצריהם לשוק, לבנות את עסקיהם ולצמוח בשוק הגלובלי – החל משלבי הפיתוח הראשונים ולכל אורך מחזור הצמיחה".

עוד נמסר מהחברה כי HP Tech Ventures תספק ערך מוסף לסטארט-אפים שבהם תשקיע, באמצעות מינוף התשתית ורשת השותפים שלה בתחומי הפיתוח, הייצור וערוצי ההפצה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים