באלמר: נעבוד עם יאהו! גם מחוץ לארה"ב

בתחילת השנה חתמו מיקרוסופט ויאהו! על הסכם לשיתוף פעולה בתחום החיפוש באינטרנט, מתוך שאיפה לאחד כוחות מול גוגל ● כיום נבדק ההסכם על ידי הרשויות להגבלים עסקיים בארה"ב ובאירופה, ורק לאחר שיתקבל אישורן הוא יוכל לצאת אל הפועל ● לדברי מנכ"ל מיקרוסופט, "בכל מקרה, בשלב ראשון בכוונתנו למקד את שיתוף הפעולה בארה"ב"

מנכ"ל מיקרוסופט (Microsoft), סטיב באלמר, אמר ביום ה', כי שיתוף הפעולה של החברה עם יאהו! (!Yahoo) בתחום החיפוש אינו מוגבל לתחומי ארה"ב, וייעשה בכל רחבי העולם – בכפוף לאישור הרשויות. כזכור, בתחילת השנה חתמו מיקרוסופט ויאהו! על הסכם לשיתוף פעולה בתחום החיפוש באינטרנט, מתוך שאיפה לאחד כוחות מול גוגל (Google). כיום נבדק ההסכם על ידי הרשויות להגבלים עסקיים בארה"ב ובאירופה, ורק לאחר שיתקבל אישור הרשויות יוכל ההסכם לצאת אל הפועל.

"יתכן בהחלט שנרחיב את שיתוף הפעולה [עם יאהו!] גם אל מחוץ לתחומי ארה"ב", אמר באלמר במסיבת עיתונאים שנערכה בטוקיו, בירת יפאן. "יהיה עלינו להמתין ולראות אם נצליח לקבל את אישור הרשויות, ובכל מקרה, בשלב ראשון בכוונתנו למקד את שיתוף הפעולה בארה"ב".

ברגע שההסכם יזכה לאישור הרשויות, הוא יכנס לתוקף בכל רחבי העלם, אך מימושו בכל מדינה עשוי להתעכב עד לקבלת אישור הרשויות באותה מדינה. עיכובים בקבלת אישור במדינה מסוימת לא יעכבו את מימוש ההסכם בשאר המדינות, הבהיר דובר מיקרוסופט.

להערכת מיקרוסופט תיסגר העסקה בתחילת שנת 2010, והחברה צופה שתושג התקדמות משמעותית באחד השווקים הגדולים, או אפילו בשניים, כבר בשנה הבאה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים