מכרז הסלולר לעובדי המדינה יצא לדרך

החשב הכללי פרסם את המכרז, שצפוי להתקיים באופן מקוון בעוד חודשים אחדים ● בפעם הראשונה החליטה המדינה להפריד בין המכשירים לתוכניות - כדי להשיג מחירים טובים יותר

מכרז ה-SIM של המדינה. אילוסטרציה: BigStock

המדינה פרסמה אתמול (ב') את המכרז לאספקת תוכניות סלולר לעובדיה ושלחה אותו לספקי הסלולר השונים. מדובר במכרז הראשון שנוגע רק לתוכניות ולא למכשירים.

ההחלטה על ההפרדה באה לאחר שהמדינה הגיעה למסקנה שהיא תוכל להשיג באמצעותה מחירים טובים יותר, עד כדי 30 שקלים לחודש לכל תוכנית.

הפעם יזכו במכרז התוכניות שתי חברות – האחת תוגדר ספק ראשי ותספק את ה-SIM הראשי ואת תוכנית הסלולר, והשנייה תיקרא ספק משני ותספק SIM גיבוי ללקוחות להם הוא דרוש, בעיקר מהמגזר הביטחוני – ללא שירותי שיחות, גלישה והודעות. המטרה בכך היא להבטיח שרידות ורציפות במקרים של תקלות ובכלל, ולכן שני הספקים לא יכולים להיות על אותה רשת סלולרית.

החברות שינצחו במכרז יזכו לתקופה של שלוש שנים. המתמודדות הפוטנציאליות יוכלו לשלוח שאלות הבהרה עד 14 במרץ ועליהן להגיש את מעטפות המכרז עד 18 באפריל. מדובר במכרז מקוון, שעל פי ההערכות ייערך כחודש לאחר מכן. תאריך המכרז המקוון צפוי להיקבע לאחר הגשת המעטפות.

המכרז לאספקת המכשירים עצמם צפוי להתפרסם אף הוא בקרוב ובגלל ההפרדה ממכרז תוכניות הסלולר, נראה כי יוכלו להשתתף בו גם היבואנים – ולא רק הספקים. על פי ההערכות, מדובר ב-100 אלף מכשירים – ותוכניות.

הספק הנוכחי של מכשירי ותוכניות הסלולר לעובדי המדינה הוא פלאפון, והמדינה משלמת לחברה סכום גבוה בהרבה מהצפוי, על פי ההערכות, במכרז הנוכחי. נכון לעכשיו מנויים במסגרת זו כ-83 אלף איש ועל פי ההערכות, הפעם עשוי מספרם לגדול ל-100 אלף ואף יותר מכך.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים