פלאפון משיקה מותג פרטי: הכירו את Gini

המותג יכלול קו שלם של מוצרים: סמארטפונים, פאבלטים, טאבלטים ואביזרים ● החברה תציע במסגרתו שירותים נוספים: אחריות יצרן לכל אורך חיי המכשיר, ענן סלולרי ללא הגבלה וחבילת שירותים שתתרחב במהלך הזמן

מותג פרטי וחדש. Gini N6. פלאפון. צילום: יח"צ

"אנחנו מאמינים שהשוק הולך לכיוון מתן ערך ללקוח ולא רק מחיר, כפי שהיה בעבר". כך אמר היום (ב') רן גוראון, מנכ"ל פלאפון הנכנס, באירוע שבו השיקה החברה מותג פרטי בשם Gini, שיכלול קו שלם של מוצרים: סמארטפונים, פאבלטים, טאבלטים ואביזרים. לדבריו, "החברה פותחת קטגוריה חדשה של מכשירים ממותגים, ולדעתו גם חברות אחרות בארץ יילכו בעקבותינו, ואנחנו שמחים להיות המובילים".

"אנו היחידים שלוקחים אחריות בכל שרשרת הערך – משלב בחירת המוצר וגם אחרי ההשקה, ומלווים את הלקוח. מהפכות נבנות לאט, בשורה של מהלכים, וזהו מהלך ראשון בסדרת מהלכים", אמר גוראון.

רן גוראון, מנכ"ל פלאפון. צילום: פלי הנמר

רן גוראון, מנכ"ל פלאפון. צילום: פלי הנמר

במסגרת המותג הפרטי מציעה פלאפון מלבד המכשיר גם שירותים נוספים, שלדעת החברה יכולים להוות ערך מבדל לעומת המתחרות: אחריות יצרן לכל אורך חיי המכשיר (ועד 25 שנים), ענן סלולרי ללא הגבלה וחבילת שירותים נוספים שתלך ותתרחב במהלך הזמן גם לשירותי מוסיקה, וידיאו ועוד.

החל מהיום נמכרים מכשירי המותג בכל ערוצי המכירה של החברה, ובשלב הראשון היא השיקה שלושה מכשירים: ה-Gini N6 הדקיק, עם מאפייני פרימיום, בעלות 1,499 שקלים, ה-W5 שהוא יותר מכשיר ביניים, בעלות של 999 שקלים, וה-S4, שיושק בשבוע הבא – מכשיר ברמת כניסה, בעלות של 599 ש"ח.

מגמה שתתפוס תאוצה גם בארץ

כל המכשירים נושאים את אנדרואיד בגרסה 5, ויזכו לשדרוג FOTA בשבועות הקרובים לגרסת אנדרואיד 6 מרשמלו.

אילן סיגל, סמנכ"ל השיווק בפלאפון, שהציג את המכשירים אמר, כי ההנחה של החברה היא שהשוק בישראל יגדל משלושה מיליון מכשירים בשנה לארבעה מיליון לפחות, ולאור ההערכות בשוק על התחזקות מותגים שהם לא מותגי הפרימיום – כמו וואווי (Huawei), לנובו (Lenovo), או מייזו (Meizu), לעומת אפל (Apple), סמסונג (Samsung) ו-LG, למשל – המשתמשים היום לא מפחדים לרכוש מכשירים שהם לא מותגים מובילים תמורת קבלת ערך".

אילן סיגל, סמנכ"ל השיווק בפלאפון. צילום: פלי הנמר

אילן סיגל, סמנכ"ל השיווק בפלאפון. צילום: פלי הנמר

"לפי מחקר שערכנו", ציין סיגל, "84% מהציבור מוכן לרכוש סמארטפון מוזל אם יש לו אחריות ו'אבא'". לדבריו, בישראל, המותגים המובילים הם עדיין גם המכשירים המובילים במכירות, אך בפלאפון צופים שהמגמה העולמית הזאת תתפוס תאוצה גם בארץ. "תוך שלוש שנים, 50% מכלל הסמארטפונים בישראל יימכרו תחת מותגים פרטיים ומכשירים מובילים של יצרניות פחות מוכרות", ציין.

רונית אפשטיין, הממונה על ציוד הקצה בפלאפון. צילום: פלי הנמר

רונית אפשטיין, הממונה על ציוד הקצה בפלאפון. צילום: פלי הנמר

רונית אפשטיין, הממונה על ציוד הקצה בפלאפון, ציינה כי תהליך העבודה של בניית המותג ארך למעלה משנה, במהלכו צוות מפלאפון חיפש ובחר מתוך מאות יצרנים עד שנבחרה זו שהיא גדולה מספיק, עובדת לפי תקנים בינלאומיים ובעלת יכולות של מחקר ופיתוח. אפשטיין הוסיפה כי צוות משותף סיני-ישראלי עסק בפיתוח המכשיר לפי דרישות החברה, בהיבטים של התוכנה, וימשיך לפתח את המוצרים העתידיים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים