היי הגיפ: עדכון חדש ל-Tinder כולל תמיכה לקבצי GIF

אפליקציית ההיכרויות הפופולרית היא כלום בלי משתמשיה, ולכן היא הקשיבה היטב לדרישות שלהם לדברים שחסרים להם וכבר יישמה רבות מהן

מקשיבה ומיישמת. Tinder

Tinder נחשב כאחד היישומים הפופולריים ביותר בזמן הנוכחי, ובוודאי הבולט ביותר אם בוחנים את הנישה המסוימת של אפליקציות שעוסקות בהיכרויות. בתקופה האחרונה סיפקה החברה מספר עדכונים ליישום שלה, ורבות מהתכונות שדרשו משתמשי האפליקציה להוסיף לה כבר יושמו הלכה למעשה על-ידי החברה. כעת מוכנה האפליקציה להביא גם את התוספות הבאות ליישום:

העלאת גיפים בקלות – קבצי GIF הפכו לאחרונה לפריטי תוכן פופולריים ביותר שמשתמשים מרבים לשתף במדיה החברתית. Tinder הוא האחרון שהחל לתמוך בשיתוף של קבצים אלו על-ידי לחיצה על כפתור GIF בפלטפורמה, בתוספת העזרה של שירותי GIPHY. גם בעבור מי שלא יחלוק GIF בעצמו, הרי שהאפשרות לראות את תמונות ה-GIF החביבות על הגולשים משדרגת אף היא את האפליקציה.

הוספת תמונות ישירה – משתמשי Tinder יוכלו כעת להעלות ישירות תמונות לאפליקציה במקום שיאלצו לשתף אותן דרך פייסבוק (Facebook) כבעבר. מדובר בצעד די חדשני קדימה שעושה החברה, ובכזה שהיה אחת מהתכונות הנדרשות ביותר על-ידי המשתמשים בתקופה האחרונה. הצורך בהעלאה ישירה נבע בעיקר מכך שיש תמונות שהמשתמשים שעוסקים בהיכרויות מעדיפים שלא להעלות לפייסבוק, אבל שבהחלט כן היו רוצים לראות באפליקציה. כמו כן, יש משתמשים רבים שאין להם חשבון פעיל בפייסבוק. השינוי ישדרג את השימוש בעבור משתמשים אלה, והוא בהחלט מהלך נבון נוסף קדימה גם בשביל החברה.

לייקים – Tinder מצטרף להלך הרוח הכללי ומאפשר כעת למשתמשיו להביע את העובדה שהם אוהבים הודעה שהם קיבלו. אימוג'י חדש בצורת לב הוכנס לאפליקציה, והמשתמשים יכולים לשלוח אותו במהלך צ'ט זה לזה. המחווה דומה בסך הכל לאימוג'י האגודל המורם שבו עושים שימוש לעתים קרובות משתמשי הפייסבוק בצ'אט, ונראה שגם השדרוגון הזה יעוזר לשפר את מעורבות המשתמשים באפליקציית ההיכרויות הלוהטת.

עדכונים אלה מעידים ככל הנראה על כך שהחברה מתכווננת להמשיך ולהתפתח קדימה, וש-2016 אכן עומדת להיות שנה מעניינת בעבורה ובעבור המשתמשים שלה וחייהם הרומנטיים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים