Finupp זכתה בתחרות פיתוח האפליקציות של בנק הפועלים – BankAPP2

הסטארט-אפ הזוכה פיתח מערכת תכנון מס אישי לשכירים ועצמאיים בשם RoboTax, המתחשבת במגוון רחב של תשלומי מס ● התחרות נערכה זו השנה השנייה, נרשמו אליה כ-600 צוותים והוגשו כ-60 אפליקציות שעושות שימוש במידע בנקאי בעולמות תוכן מגוונים

BankAPP2

הסטארט-אפ Finupp, שפיתח מערכת תכנון מס אישי לשכירים ועצמאים בשם RoboTax, המתחשבת במגוון רחב של תשלומי מס (כולל רווחי הון, נדל"ן ועוד), הוא הזוכה הגדול ב-BankAPP2, התחרות שערך בנק הפועלים לפיתוח אפליקציות מובייל פיננסיות. כך הוכרז אתמול (ב') באירוע הסיום של התחרות, שנערך במסגרת כנס משקיעים בינלאומי בבנייני האומה בירושלים.

תחרות BankAPP2, הנערכת זו השנה השנייה, זכתה להצלחה מרשימה. לתחרות, שיצאה לדרך בנובמבר 2015, נרשמו כ-600 צוותים והוגשו כ-60 אפליקציות העושות שימוש במידע בנקאי בעולמות תוכן מגוונים שפותחו בתקופה קצרה מאוד.

משמאל לימין: יאיר סרוסי, יו"ר דירקטוריון בנק הפועלים; מולי אדן , יועץ ראשי לחדשנות וטכנולוגיה בבנק הפועלים; הזוכים במקום הראשון, ליאור אלבק ואסף רגב מ-Finupp. צילום: יוסי זמיר

משמאל לימין: יאיר סרוסי, יו"ר דירקטוריון בנק הפועלים; מולי אדן , יועץ ראשי לחדשנות וטכנולוגיה בבנק הפועלים; הזוכים במקום הראשון, ליאור אלבק ואסף רגב מ-Finupp. צילום: יוסי זמיר

BankAPP2 נועדה לאפשר ליזמים ומפתחים שרוצים להמציא את האפליקציה הפיננסית הבאה, לקבל גישה למידע וליכולות שיש לבנק עצמו, תחת מעטפת אבטחת המידע והפרטיות הנדרשת. התחרות התבססה על Open API (ממשק לפיתוח אפליקציות מבוססות מידע בנקאי) ייחודי שפיתח הבנק. המשתתפים נהנו מליווי מקצועי של גורמים בכירים בבנק ובתעשיית ההשקעות וההיי-טק בישראל, אשר עזרו להם לפתח ולמקד את הרעיונות שלהם ולהגיע לתוצר איכותי ומתאים ליישום.

לגמר התחרות עלו עשר יוזמות – תשע מהן נבחרו על ידי ועדת שיפוט מיוחדת ויוזמה אחת נבחרה כ"חביבת הקהל", על פי הצבעות של אלפי גולשים באתר התחרות.

פאנל השופטים באירוע הגמר כלל את מולי אדן, יועץ ראשי לחדשנות וטכנולוגיה בבנק הפועלים; ניל קורני, מנכ"ל Citi ישראל; אסתר ברק לנדס, מנהלת החממה הטכנולוגית של נילסן בישראל; שלי לנצמן, מנכ"לית מיקרוסופט (Microsoft) ישראל; יובל טל, מייסד ונשיא חברת התשלומים Payoneer; ואדורם געש, מנכ"ל משותף בקרן ההשקעות Moneta Seeds.

יאיר סרוסי, יו"ר בנק הפועלים, אמר כי "בעידן החדש שבו הטכנולוגיה משתלבת עם שירות אנושי אנחנו מובילים מהלכי פיתוח שמשלבים יזמים. התחרות המלהיבה של BankAPP היא אמירה נוספת של מובילותנו במערכת הבנקאית הישראלית".

ציון קינן, מנכ"ל בנק הפועלים, הוסיף כי "החדשנות הפכה בשנים האחרונות לערך חיוני ויסודי באסטרטגיה של בנק הפועלים, וההצלחה של התחרות היא ביטוי לשיתוף הפעולה של הבנק עם מפתחים חיצוניים ולחיבור שלנו עם עולם ההיי-טק. תפיסת הבנקאות הפתוחה והדיגיטלית שאימץ הבנק מאפשרת ליזמים ומפתחים בעולם הפינטק (FinTech) להיעזר במאגרי הנתונים, בידע וביכולות של הבנק. החיבור הזה יוצר דו-שיח פורה שמועיל לכולם – הן בעידוד יזמות יצירתית וקידום תעשיית ההיי-טק בישראל, והן ביכולת של הבנק להבטיח כי לקוחותיו יזכו לקבל את המוצרים והשירותים הטובים ביותר".

המיזמים שעלו לשלב הגמר:

● EZsave‎ – מערכת המתריאה על תשלום חשבונות גבוהים/חריגים לספקי שירות. עם אפשרות לביצוע מו"מ עם החברה בשם הלקוח.

● Sophistisoft – צ'אט מבוסס מענה רובוטי ואנושי הלומד את מאפייני המשתמש ומיישם Machine Learning עם אפשרות לקבלת מידע, ובעתיד גם ביצוע פעולות.

● SPS – פלטפורמה המרכזת את כל מערכות הניווט הקיימות, מאפשרת ניווט לסניף ה"נכון" מבחינת הלקוח בהתאם לפעולות המבוקשות, נתוני התנועה והעומס בסניף.

● Buy Info – מערכת המרכזת  את כל הקבלות, חשבוניות, תעודות האחריות של הלקוח במקום אחד ומשלבת התראות וכלי ערך ללקוח.

● Brate – אפליקציה לדירוג בתי עסק המתבססת בין היתר על נתוני עסקאות בכרטיסי אשראי (לקוחות חוזרים, ביטולי עסקאות), בשילוב עם חוות דעת לקוחות ו"מידע רך".

● Fixter – מערכת לניהול תהליך משכנתא מול הבנק, כולל המלצה לפעולות בהתאם לשינויים בשוק, צרכי הלקוח ומאפייני הפעילות שלו.

● Poalim Pocket – אפליקציה לניהול הוצאות ורכישות על בסיס יעדים, באמצעות סריקת הבר-קוד של המוצר, משיכת נתונים וקבלת המלצות אל מול יעדי ההוצאה שהוגדרו, והמערכת מאפשרת מעבר לתשלום באמצעות כרטיס אשראי או ישירות מהחשבון.

● Looty – אפליקציה למטיילים בחו"ל המכילה מידע מותאם למטייל הישראלי על חנויות, מסעדות, ואטרקציות תיירותיות. מבוסס עסקאות בכרטיסי אשראי וחוות דעת משתמשים.

● Fin-e (בחירת הגולשים) – אפליקציית צ'אט מבוססת מובייל המאפשרת תקשורת נוחה ואינטואיטיבית עם גופים פיננסיים, או תקשורת פנים ארגונית, מאפשרת קבלת מידע בצורה נוחה ונגישה ואפשרות לביצוע פעולות בעתיד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים