HP השיקה מחשב היברידי חדש – Pavilion x2

מדובר בטאבלט דק יותר ועם מסך גדול יותר – 12.1 אינץ' ● הוא כולל מעבד אינטל, אפשרויות אחסון ותצוגה ברזולוציה גבוהה, ומקלדת בעלת חיבור מגנטי

ה-Pavilion x2 של HP

HP Inc מוסיפה אח חדש למשפחת המחשבים האישיים שלה – ה-Pavilion x2, שהינו מחשב דק יותר ועם מסך גדול יותר.

גודל המסך של המחשב החדש, שיגיע בקרוב גם לישראל, הוא 12.1 אינץ'. מדובר בטאבלט נתיק, שמציע פיצ'רים חדשים, כולל טאבלט מטאלי קל ובעיצוב דק, מעבד אינטל (Intel) ומגוון רחב של אפשרויות אחסון ותצוגה ברזולוציה גבוהה.

עוד כולל המכשיר מקלדת בעלת חיבור מגנטי, שמאפשר הטיה של עד 130 מעלות. כך, ניתן לצפות בסרטים כשהמחשב "עומד" ולשחק במשחקי מגע כשהוא במצב "אוהל".

הדגם החדש כולל סוללה שמגיעה לעד שמונה שעות ו-15 דקות עבודה, הוא שוקל פחות מקילו (760 גרם) ועוביו 8.4 מ"מ בלבד. כשמצרפים אליו את המקלדת, המשקל של המכשיר עולה ל-1.47 ק"ג והעובי שלו מגיע ל-15.3 מ"מ, מה שהופך אותו לאחד מדגמי ה-2 ב-1 הדקים בליין ה-Pavilion.

הצרכנים יכולים לבחור במעבד Intel Core M3 מדור 6 החדש עם 128 ג'יגה-בייט או אחסון SSD של 256 ג'יגה-בייט, ובזיכרון של ארבעה או שמונה ג'יגה-בייט.
הטאבלט החדש מאפשר תצוגת Full HD אלכסונית. עם תצוגת 3:2, המשתמשים מקבלים תוספת של 18% למרחב האנכי, שמתאים לחיפוש, לעריכת מסמכים וגיליונות ולצפייה בתמונות.

ה-HP Pavilion x2 מצויד בחיבור USB 3.1 Type-C להטענת המכשיר ולהעברת מידע. בנוסף, הוא מצויד ביציאת USB 2.0 בגודל מלא, לחיבור מתקנים חיצוניים ללא צורך בפלאג מיוחד, וביציאת מיקרו HDMI, לחיבור למסך תצוגה חיצונית או לטלוויזיה.

דגם ה-Pavilion החדש מצויד בשני רמקולים קדמיים של  Play B&O שנמצאים על הטאבלט עצמו.

לואיס פרין, מנהל מערכות אישיות ומוצרי צריכה ב-HP Inc לאזור EMEA, אמר כי "המשתמשים יוצרים תוכן ברזולוציה גבוהה בקצב מתגבר והולך, ובכלל זה וידיאו ב-4K. הדבר מצריך יותר נפח אחסון, ביצועים ותצוגה ברזולוציה גבוהה יותר, בכדי לערוך את הרזולוציה המקורית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים