רוברט מיקין, סוני: "העולם הולך לכיוון מקרנים מבוססי לייזר"

לדברי מיקין, מנהל מוצר למקרני לייזר בחברה, "מקרנים אלה מניבים חסכון בחשמל, חסכון באור, עם רזולוציה גבוהה יותר - זה נעשה ללא צורך בתחזוקה והחלפת נורה, כאשר האיכות נשמרת לאורך זמן, בלא נפילות"

רוברט מיקין, מנהל מוצר למקרני לייזר, סוני. צילום: קובי קנטור

"העולם הולך לכיוון מקרנים מבוססי לייזר. בעבר היו מקרנים עם מנורות, אשר דעכו עד להחלפתן לאורך הזמן, ובעלות בעלות כוללת (TCO) יקרה. כיום אנו מציגים מקרנים מבוססי לייזר, אשר שומרים על עוצמת הארה קבועה". כך אמר רוברט מיקין, מנהל מוצר למקרני לייזר, סוני (Sony).

מקרני סוני מיוצגים בלעדית בארץ על ידי AVcom. מיקין דיבר בכנס המקצועי השני, MULTIMEDIA. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך היום (א'), במרכז הכנסים אווניו, קריית שדה התעופה. את הכנס הנחו יהודה קונפורטס, עורך ראשי אנשים ומחשבים ודותן שובל, מייסד AVmaster.

"המקרנים מבוססי הלייזר שלנו", אמר מיקין, "שומרים על עוצמת הארה קבועה, למשך 20 אלף שעות, ובאים עם אחריות למשך חמש שנים". לדבריו, "יתרונות מקרנים שכאלה הם ביכולת להציג את כל סוגי עוצמות ההארה – החל מ-4,000 עד 10,000 ANSI (מדד לעוצמת הארה), כמו גם עבודה במגוון רחב של רזולוציות. הדבר מקנה ללקוח החזר השקעה מהיר על המוצר".

האיכות נשמרת לאורך זמן, בלא נפילות

בעולם המקרנים, אמר מיקין, "סוני פעילה גם במגזר הצרכני וגם בזה הארגוני, עם יכולת לספק קולנוע ביתי, במגוון גדלים. המקרנים מבוססי הלייזר מחליפים את נורת UHP במסך לייזר כחול".  הוא ציין כי מקרנים מסוג זה מספקים בהירות, יכולות גבוהות להצגת חוזי, וכל זאת בעלויות נמוכות, תחזוקה מינימלית והתקנה גמישה ופשוטה".

"מקרני סוני בדגם החדש, מבוססי לייזר", ציין מיקין, "מניבים חסכון בחשמל, חסכון באור, עם רזולוציה גבוהה יותר. זה נעשה ללא צורך בתחזוקה והחלפת נורה, כאשר האיכות נשמרת לאורך זמן, בלא נפילות".

"אני משוכנע שמקרנים מבוססי מנורות ימשיכו להיות באזור שנים רבות", ציין מיקין. "אנו יודעים זאת ומעריכים כי שני סוגי המקרנים יפעלו בשוק אלה בצד אלה. למרות זאת, בסופו של יום, העולם הולך לעבר מקרנים מבוססי לייזר".

"החברה מובילה בתחום מקרנים מבוססי לייזר", סיכם מיקין. "המקרן שלנו הוא הבהיר ביותר בשוק. אנו פעילים בכמה מגזרי שוק שאליהם מכוונים מקרנים מסוג זה: אוניברסיטאות ומוסדות חינוך ואקדמיה, מוזיאונים, רשויות מוניציפאליות, ארגונים המשכירים ציוד, אולמות כנסים, וכן ארגונים מהמגזר הציבורי והמגזר הביטחוני – בכל מקום שאסור שהמקרן ייפול. בשוק האירופי, רשויות עירוניות הן לקוח גדול שלנו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים