ענקיות בידור ותקשורת פותחות ארנקים לאינטרלוד

סטארט-אפ הווידיאו המצליח של יוני בלוך מסכם סבב גיוס מוצלח במיוחד, כאשר חברות גדולות כמו MGM, וורנר מיוזיק וסמסונג נתנו את תמיכתן והשקיעו בחברה לא פחות מ-18 מיליון דולר

יוני בלוך, מייסד ומנכ"ל אינטרלוד. קרדיט צילום: ויקיפדיה

כשישראלים מצליחים בעולם זה משמח אותנו כאילו מדובר בבן משפחה. כאלה אנחנו, משפחתיים תמיד, לטוב ולרע.

אז כעת הגיע הזמן לשמוח שוב כי מדובר בזמר (לשעבר) יוני בלוך ובסטארט-אפ המצליח שלו, אינטרלוד (Interlude) אשר קיים מזה חמש שנים ומתעסק בתוכן וידיאו אינטראקטיבי, והצליח לגייס לא פחות מ-18 מיליון דולר ממשקיעים, אשר ביניהם גם אולפן הסרטים הענק MGM. החברה הודיעה על כך ביום ג' בכנס Business Insider's Ignition.

"על אף שהוידיאו תמיד היה מדיום מאוד עוצמתי לספר בו סיפורים, עד לרגע זה עדיין הוא לא הצליח להסתגל ולהתאים את עצמו מצופה לצופה", אמר בלוך, מייסד ומנכ"ל החברה. "אבל בכוונתנו לאפשר ליוצרי סרטים ותוכן ליצור קשר ייחודי עם כל אחד ואחד מהצופים. למהלך זה יש את הפוטנציאל לשנות את מערכת היחסים בין הסרט לבין הצופה".

הדבר המייחד את אינטרלוד מסטארט-אפים אחרים המתעסקים בווידיאו, הוא הטכנולוגיה שלהם שהופכת את הוידיאו לאינטראקטיבי, כשהם מאפשרים למשתמש להתאים באופן אישי את קטעי הוידיאו ולקחת חלק בהם במידה מסוימת.

המימון החדש יאפשר לאינטרלוד להרחיב את מקומה בתעשייה, להגדיל את יוצרי האינטרנט הלוקחים בה חלק, לשפר את הטכנולוגיה שלה ולהוסיף ז'אנרים חדשים של תוכן לרפרטואר שלה.

מלבד אולפני MGM, סבב הגיוס החדש של אינטרלוד כולל משקיעים כמו קבוצת וורנר מיוזיק (Warner Music Group), סמסונג (Samsung), סקויה קפיטל (Sequoia Capital), ואינטל קפיטל (Intel Capital). בסך הכל, גייסה החברה עד כה יותר מ-36 מיליון דולר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים