מטריקס הטמיעה מערכת BI ב-BetaMedia במאות אלפי שקלים

הפרויקט החל ביולי והסתיים באחרונה ● מקסים מיכלמן, סמנכ"ל הטכנולוגיות של BetaMedia: "הפתרון שהוטמע מאפשר למשתמשים לבצע ניתוח עצמאי של הנתונים והאובייקטים, לצד בנייה עצמאית של דו''חות, שמירת חיתוכי מידע ועוד"

מטריקס

MatrixBI מקבוצת מטריקס הטמיעה פתרון אנליטי לניתוח זירת סחר במט"ח ב-BetaMedia. הפרויקט החל ביולי והסתיים באחרונה. עלות הפרויקט מוערכת במאות אלפי שקלים.

BetaMedia מספקת פתרונות למסחר בשווקים פיננסיים בעולם. זו חברת שיווק ופרסום, המספקת שירותי שיווק, פרסום ומכירות עבור חברות בינלאומיות בתחום השווקים הפיננסיים. החברה מעסיקה מאות עובדי מכירות בארץ ובעולם. הפתרון שהוטמע – מבוסס קליק ויו (Qlikview), מבצע בקרה וניתוח של כלל פעילויות המסחר, החשבונות ופעילות הלקוחות בחברה. הפתרון שילב פיתוח מודל, אשר מבצע ניתוחים שונים של פעילותו העסקית של הלקוח, ממספר מקורות מידע ועולמות תוכן במקביל: מסחר (פוזיציות), חשבונות (הפקדות ומשיכות), קשרי לקוחות. המודל מאפשר למשתמש העסקי לבצע תחקור של המידע באופן דינאמי ואסוציאטיבי – וזאת בהתאמה למאפיינים השונים הקיימים בנתונים.

בנוסף, במהלך ניתוח הנתונים יכולים המשתמשים העסקיים לקבל מענה לשאלות מוגדרות ובלתי מוגדרות מראש. כך, המערכת מנגישה את כלל המידע הרלוונטי בצורה נוחה למשתמשים, ומספקת ניתוח מידע בהתאם לצרכים שונים, תפקידים, מאפיינים ועוד.

"בעבר עבדנו עם כמה כלים לייצור דו"חות, אך חווינו קשיים בביצוע ניתוח משולב של מקורות המידע", אמר מקסים מיכלמן, סמנכ"ל הטכנולוגיות של BetaMedia. "התוצרים היו סטטיים מדי. נדרשנו למודל יותר דינאמי, עם יכולות ניראות. הפתרון שהוטמע מאפשר למשתמשים במערכת לבצע Self Service BI – ניתוח עצמאי של הנתונים והאובייקטים, לצד בנייה עצמאית של דו"חות, שמירת חיתוכי מידע ועוד".

אמיר פורת, מנהל פעילות Business Analytics ב-MatrixBI , הוסיף כי "אנו רואים פוטנציאל גדול בתחום הפורקס (שירותי מסחר במט"ח), בו ניתן לספק פתרון טכנולוגי לצורך עסקי של הלקוח. היישום שבוצע על בסיס פלטפורמת קליק ויו, נותן תובנות עסקיות משמעותיות לארגון ומקדם אותו מבחינת יכולת ניתוח הנתונים והבנה אנליטית טובה יותר של המשמעות העסקית שלהם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים