HPE השיקה מעטפת ניהולית אחת לענן

השירות המנוהל Helion Managed Cloud Broker תומך בשירותים של ספקים שונים, בהם מיקרוסופט ו-AWS, ומהווה, על פי HPE, מימוש של הענן ההיברידי

שומרים על הענן. אילוסטרציה: BigStock

HPE הודיעה על שירות מנוהל חדש – Helion Managed Cloud Broker, שמאפשר לעסקים לצרוך שירותי ענן מספקים שונים תחת מעטפת ניהולית אחת. על פי החברה, מדובר במימוש של הענן ההיברידי.

ב-HPE מסבירים כי לצד היכולת לשלב כיום, באופן פשוט יחסית, שירותים אפליקטיביים ופתרונות ענן, נוצר איום אבטחתי לארגונים שיש בו משום השפעה דרמטית על מידת החיסכון מעצם השגת התשתית ההיברידית.

ברוקר שירותי הענן של החברה מספק למנמ"רים את היכולת לנהל ולראות באופן מיידי את כל נכסי ה- IT, בין אם הם שייכים לעולם ה-IT המסורתי, לעולם הענן הפרטי או הציבורי – לפי HPE. כך, פועלים כל כלי ניהול ה-IT של הארגון לשיפור כושר התגובה, הניהוליות הפיננסית וחוויית משתמש הקצה.

"מחשוב ענן מבטיח לארגונים יתרונות מהירות, גמישות והפחתת עלויות, אולם קורה לא אחת שיתרונות אלה אובדים, בעקבות התפשטות יישום עננים שאינם מתואמים או מנוהלים. השירות החדש מאחד את כל משאבי הענן ומאפשר ללקוח נקודת מבט אחת לניהול פעילויות ה-IT שלו", אמר יוג'ין אוקלגן, סגן נשיא לתחום עומסי ענן ב-HPE.

Helion Managed Cloud Broker יתמוך בהיצע של Helion, כולל פתרונות למחשוב ענן פרטי מסורתי (מבוסס טכנולוגיות VMware / Hyper-V); לענן בטכנולוגיות קוד פתוח לסביבות Cloud Native (מבוסס Helion OpenStack / Cloud Foundry ו-Helion Eucalyptus); ופתרונות ענן ציבורי של Microsoft Azure ,AWS ואחרים. השירות מוצע במתכונת של מיקור-חוץ, במודל של תשלום על פי צריכה. הוא יהיה זמין במהלך השנה הבאה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים