OnlinePianist: לימוד נגינה בדרך חדשה

סטארט-אפ חדש יצא עם אפליקציה אשר בעזרתה כמעט כל אחד יכול ללמוד היום לנגן את השיר האהוב עליו גם מבלי לדעת לקרוא תווים ● הידעתם כי רק 7% מכלל פסנתרני העולם יודעים לקרוא תווים?

OnlinePianist

לימוד נגינה על פסנתר אינה משימה קלה. הדבר דורש השקעה רחבה של זמן ועלות כספית למורים לנגינה. חלק חשוב מהלימוד הינו קריאת תווים, מה שאינו קל בכלל.

סטארט-אפ חדש בשם OnlinePianistיצא עם אפליקציה אשר בעזרתה כמעט כל אחד יכול ללמוד היום לנגן את השיר האהוב עליו גם מבלי לדעת לקרוא תווים. כיום רק 7% מכלל פסנתרני העולם יודעים לקרוא תווים.

האפליקציה הינה פיתוח ישראלי בשפה האנגלית שזוכה לתגובות נלהבות ברחבי העולם, וכבר זכתה ליותר ממיליון הורדות.

בשיחה עם נמרוד כהן, אחד משני היזמים, הוא מספר כיצד יזמו את האפליקציה. "הרעיון נולד בעקבות חלום ילדות שלי ללמוד לנגן על פסנתר. חבר טוב המליץ לי לבדוק מה יש אונליין, לפני שאני הולך ונרשם אצל מורה לפסנתר, וכך עשיתי".

נמרוד כהן, מייסד OnlinePianist

נמרוד כהן, מייסד OnlinePianist

כהן מספר כי "במהלך החיפושים הגעתי ליוטיוב (YouTube), ושם נוכחתי לדעת שיש מיליוני אנשים שלומדים לנגן שירים דרך וידיאו שאחרים מקליטים, וניסיתי את מזלי. תוך כדי תרגול הגעתי למסקנה הכואבת שלימוד דרך וידיאו הוא מאוד פאסיבי, כלומר למשתמש אין שליטה על תהליך הלמידה, אי אפשר למשל לבקש מהמקליט שינגן יותר לאט או תפקיד של יד אחת בלבד לאחר שהווידיאו הוקלט, ומשם נולד לי הרעיון, ליצור את אותה מתודה של לימוד רק באנימציה".

שיווק גרילה

על פעולת השיווק שלהם, מסביר כהן כי "כחברה קטנה, אני וטל כהן , מייסד משותף, מאוד מאמינים במה שנקרא שיווק גרילה, כלומר רעיונות יצירתיים וזולים כדי להגיע לקהל יעד שלנו. זה דורש מיקוד חד לגבי הבנת קהל זה". כהן אומר כי "אחד הרעיונות שעשינו בתחילת דרכינו והתברר כהצלחה גדולה, היה בתקופת המונדיאל שנערך בדרום אפריקה ב-2010. מספר חודשים לפני הטורניר עשינו מחקר מה הולך להיות השיר הרשמי, עשינו לו גרסאות פסנתר והעלינו ליוטיוב, וכך היינו במקום הראשון לכל מי שחיפש את השיר במהלך המונדיאל".

טל כהן , מייסד משותף OnlinePianist

טל כהן , מייסד משותף OnlinePianist

"כמו כן אנחנו מאמינים בערוצי שיווק אורגניים חזקים, כמו אתר שבנוי מצוין למנועי חיפוש, ערוץ יוטיוב מעל 20 מיליון צפיות ובלוג", אומר כהן.

"החברה היא חברת Bootstrap שמממנת את עצמה כבר חמש שנים, למעט גיוס קטן של 100 אלף דולר לפני כשנה" מספר כהן. "במהלך השנים עבדו בחברה מתמחים מחמש מדינות שונות: ארצות הברית, קנדה, צרפת, גרמניה וניו-זילנד".

כהן מסכם ואומר כי "המודל העסקי שלנו הוא Freemium. המשתמש מקבל מספר שירים בחינם בהתחלה, ושיר נוסף כל שלושה ימים של שימוש ברצף, ואם הוא רוצה גישה לכלל השירים הוא צריך להירשם כמנוי (שבועי, חודשי או שנתי) או לקנות חבילת שירים (שלושה, חמישה או עשרה)".

נקודת מבט

האפליקציה מציעה פתרון לצורך נפוץ מאוד של לימוד נגינה. המוצר נותן פתרון שיכול להתאים למספר מספק של משתמשים, ומהווה פתרון זול לכאלה שרוצים להעמיק את הידע שלהם בניגון.

מודל פרימיום, בו נותנים את המוצר באופן בסיסי ועם הרחבות בתשלום נכון מאוד ועובד בצורה מאוד יעילה בתחום רכישת הצרכנים באפליקציות. בשוק המוסיקה יש מגוון אפליקציות, ו-OnlinePianist מציג פתרון מצוין עם פוטנציאל רחב  לגידול.

להורדה מ-iTunes לחצו כאן.

להורדה מ-Google Play לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים