הכרזה ראשונה של HP Inc: מחשב המשמש כתחנת עבודה חזקה

ה-Thin Client החדש הוא הראשון שמבוסס על מעבד של AMD ותומך בארבעה מסכי 4K בו זמנית

HP t730 Thin Client. ממעבדי אינטל לאלה של AMD

הכרזה ראשונה ל-HP Inc: כ-10 ימים לאחר שנכנס לתוקף הפיצול של HP הכריזה החברה המתפצלת על HP t730 Thin Clien – מחשב ה-Thin Client הראשון שמציע תמיכה בארבעה מסכי מחשב באיכות תצוגה של UHD/4K, לביצועים גרפיים חזקים. הדגם מצויד בדור הבא של מעבדי AMD בעלי 4 ליבות.

לדברי אנליסטים, מחשב זה ומחשבים נוספים עליהם תכריז החברה בקרוב מסמלים צעד נועז של HP Inc להציג מערכות מבוססות AMD בקו המוצרים שלה, שעד כה היה על טהרת אינטל (Intel). הדבר מוכיח ש-AMD מסוגלת למלא את הבטחותיה לזכות בתכנוני PC מסחריים.

הדגם החדש במשפחת מוצרי ה-Thin Client של HP מאפשר לעסקים לעבוד בסביבות עתירות תוכן ובמגזרים עתירי ביצועים, ללא כל צורך בתוספי חומרה. בין המגזרים אותם מונים בחברה בהקשר זה: שירותים פיננסיים, אנרגיה וגז, מדיה דיגיטלית והנדסה.

לדברי HP Inc, ככל שהרזולוציות והמידות של מסכי המחשב גדלות ומידות המסכים גדלות, תרחישים של מחשוב היברידי יוצרים ביקוש חדש לכוח עיבוד מקומי. על פי IDC, שוק המחשוב של תחנות הקצה ה-וירטואליות (Virtual Client Computing) גדל בקצב שנתי ממוצע של 7.7%.

"לאור העובדה שעסקים מעבירים את המשתמשים התובעניים ביותר שלהם ואת האפליקציות למחשוב וירטואלי, אנחנו מציעים פלטפורמה המשלבת בין יחידת קצה מבוססת טכנולוגיית ענן לתחנת עבודה חדשנית. ה-HP t730 Thin Client מספק ללקוחות תחנת קצה אמינה ומאובטחת לשימושים כתחנת עבודה ווירטואלית", ציינה גוון קול, מנהלת פתרונות עסקיים ופתרונות למגזר הקמעוני ב-HP Inc באזור EMEA.

באילו מערכות הפעלה הוא תומך?

ה-0HP t73 מבוסס על מעבדי APU: מעבדים כלליים – CPU, ומעבדים גרפיים – GPU על שבב אחד. כולם בעלי 4 ליבות ומסדרת R של AMD. ה-CPU שבתוך המעבד פועל בתדר 3.6 ג'יגה-הרץ ליישומי תחנת עבודה תובעניים ומספק קצב וידיאו מהיר לצגים הקשורים אליו.

המחשב החדש תומך במערכות הפעלה רבות, דוגמת מערכת הלינוקס HP ThinPro OS, וכן HP Smart Zero Core experience. בנוסף, הוא תומך בשתי גרסאות של מערכת ההפעלה המשובצת של מיקרוסופט, Windows Embedded Standard 7, וב- Windows 10 IoT Enterprise, שלפי שמה מיועדת להתקני האינטרנט של הדברים.

המכשיר מוכן להפעלה ישר מהקופסה והוא מצויד במגוון תוכנות ניהול. הוא מתוכנן להגיע לחנויות בחודש הבא ומחירו בארצות הברית מוערך ב-599 דולר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים