HOT משיקה את שירות HOT Multi והחגיגה רק מתחילה

בנוסף משיקה החברה את ממיר ה-Mini FiberBox המרחיב את חוויית הצפייה והגלישה מהסלון לכל חדר בבית ● נדב חנין, מנהל חטיבת השיווק: "40% מהצרכנים בארץ נתקלו בבעיות קליטה של רשת ה-Wi-Fi בבית, בעיקר בממ"ד ובחדרי השינה - סוגיה שתיפתר תודות להשקתו של ה-Mini Fiber"

HOT השיקה את שירות HOT Multi וגם ממיר חדש – Mini FiberBox, שיחד עם ממיר ה-FiberBox של החברה מרחיב את חוויית הצפייה והגלישה מהסלון לכל חדר בבית. באמצעות הממיר החדש, שירות ה-Multi מציע מגוון חדש של תכונות, חלקן, לדברי טל גרנות גולדשטיין, מנכ"לית קבוצת HOT, ראשוניות לישראל ואינן קיימות עדיין בעולם.

הממיר החדש הוא גם רשת אלחוטית נפרדת, ומשמש נקודת אינטרנט נוספת המרחיבה את טווח הקליטה של הרשת הביתית האלחוטית, התורמת לאיכות הגלישה.

התכונות החדשות בממיר החדש במסגרת שירות ה-Multi הן: Multi Record, המאפשרת להקליט מכל ממיר ולצפות בכל חדר, בענן הקלטות אחד, כמו גם את ניהול ההקלטות; Follow me, המאפשר להמשיך את הצפייה מאותה נקודה בכל חדר; Social TV, המאפשרת לשתף חברים בתוכן שבו צופים; מבזקים (RSS), המאפשרת להציג מבזקים על גבי המסך ולבחור גם את האתרים שמהם מועברים המבזקים; HOT KIDDO, שהיא אפליקציית שלט לסמארטפון, המותאמת במיוחד לשימוש עבור ילדים שאינם יודעים לקרוא; Multi Share, שהיא תכונה ייחודית, המאפשרת להעביר סרטונים ותמונות בזמן אמת מהסמארטפון למסך הטלוויזיה הביתי, שם הם יחכו עם שיצפו בהם, ותכונת Multi-Features, המאפשרת חוויית צפייה אחידה בכל חדר.

18 שעות צפייה בטלוויזיה בממוצע

גרנות-גולדשטיין, שהציגה את השירותים החדשים, אמרה שהחברה תציג חידושים נוספים במהלך 2016, וציינה כי החברה ביצעה מאמצים אדירים כדי לשפר את השירות הן בזמני המענה והן באיכות. לפי מחקר שנערך בקרב הלקוחות, הוסיפה המנכ"לית, "מדי יום צופים הלקוחות בממוצע בטלוויזיה במשך 18 שעות".

טל גרנות גולדשטיין, מנכ"לית קבוצת HOT. צילום: רמי זרנגר

טל גרנות גולדשטיין, מנכ"לית קבוצת HOT. צילום: רמי זרנגר

לרגל ההשקה מציעה HOT מבצעים הן ללקוחות חדשים והן ללקוחות קיימים: לקוחות חדשים יוכלו להצטרף לטריפל HOT Multi עם מהירות 100 מגה ב-279 שקלים לחודש למשך ארבעה חודשים, ולאחר מכן ישלמו 389 שקלים בחודש. לקוחות קיימים עם Fiber Box יוכלו להצטרף לשירות ללא עלות, ולקבל ממיר Mini Fiber בנוסף לקופסה הקיימת בביתם, וישלמו דמי התקנה לממיר בסך 99 שקלים. לקוחות קיימים ללא FiberBox שיצטרפו ל-Multi Fiber יקבלו שלושה חודשים ללא עלות חודשית נוספת, ולאחר מכן ישלמו 30 שקלים לחודש עבור ממיר FiberBox וממיר Mini Fiber. כל ממיר מיני נוסף יעלה עשרה שקלים לחודש.

נדב חנין, מנהל חטיבת השיווק ב-HOT, אמר כי "מדובר בבשורה צרכנית חשובה, שמביאה קפיצת מדרגה בחוויית הצפייה והגלישה בכל הבית עם מגוון יכולות חדשניות שטרם נראו בישראל. הבשורה באינטרנט, לבדה, היא מאוד משמעותית", ציין חנין. "במחקר שערכנו, העידו 40% מהצרכנים בארץ שנתקלו בבעיות קליטה של רשת ה-Wi-Fi בבית, בעיקר בממ"ד ובחדרי השינה – סוגיה שתיפתר תודות להשקתו של ה-Mini Fiber".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים