מנכ"ל סאפ איבד את עינו בתאונה בארצות הברית

ביל מקדרמוט מעד במהלך ביקור אצל קרובים וכמעט דימם למוות ● "דבר שכזה עלול לקרות לכל אחד, אבל הכי חשוב זה להצליח לעמוד מחדש לאחר שנפלת", התבטא המנכ"ל הפצוע באופן מרשים

ביל מקדרמוט, מנכ"ל סאפ. צילום: פלי הנמר

בחודש יולי האחרון תכנן בתחילה ביל מקדרמוט, מנכ"ל משותף בענקית התוכנה הגרמנית סאפ (SAP), לבקר בישראל, ואולם לבסוף נדחה הביקור ומקדרמוט, ששהה ביולי בכלל בארצות הברית לצורך עסקים, עבר תאונה שהביאה לאובדן אחת מעיניו. בחברה מספרים כי המנכ"ל אמור לשוב לגרמניה בחודש הבא ועודו מתאושש מהחוויה הקשה.

למרות התאונה הקשה ימשיך מקדרמוט בתפקידו, ומטעם סאפ נמסר כי מנכ"לה האמריקני, שהצטרף לחברה בשנת 2002 והפך לסמנכ"ל יחד עם ג'ים הגמן סנבה, שעדיין שותף לדירקטריון של ענקית התוכנה – אמור לשוב למטה החברה שבוולדורף, גרמניה, כבר בתחילת אוקטובר.

החדשות אודות התאונה דווחו ברביעי השבוע ב-WirtschaftsWoche. תיאור האירוע שהוביל לתאונה המאוד לא נעימה, שאותו סיפק לעיתון מקורב לסאפ, מגלה כי בעת ביקור קרובים נפל מקדרמוט בן ה-54 בגרם מדרגות, כשהוא נושא כוס מים בידו, וכמעט דימם למוות כתוצאה מהפציעה הקשה. רק בשבוע שעבר הסתבר בוודאות כי מקדרמוט אכן איבד את עינו לגמרי.

בראיון שקיים עם Sueddeutsche Zeitung אמר מקדרמוט, אשר מונה למנכ"לה של סאפ בשנה שעברה, שהוא חש חזק ואיתן לאחר מה שאירע. "אני עדיין בחיים", צוטט מקדרמוט, "וזה אינו עניין של מה בכך בהתחשב בתאונה הקשה. דבר שכזה עלול לקרות לכל אחד, אבל הכי חשוב להצליח לעמוד מחדש לאחר שנפלת", התבטא המנכ"ל הפצוע באופן מטאפורי ומרשים.

ד"ר האסו פלטנר, יו"ר סאפ, אמר ל-WirtschaftsWoche כי לדירקטוריון יש כבר תכנית רצף מוכנה, ואולם החברה מסרבת לספק פרטים נוספים אודות התכנית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים