ארצות הברית: בית המשפט דחה על הסף את ערעור סמסונג במשפט הפטנטים

החברה הגישה ערעור על החלטה של ערכאה קודמת לפיה היא הפרה זכויות בפטנטים השייכות לאפל ● ההערכות הן שהיא תצטרך לשלם למתחרה הגדולה שלה מאות מיליוני דולרים

המאזניים - לטובת אפל. צילום אילוסטרציה: אימג'בנק

בית המשפט הפדרלי לערעורים של ארצות הברית החליט בסוף השבוע שלא לדון בערעור של סמסונג (Samsung) על ההחלטה לפיה היא הפרה פטנטים של אפל (Apple). על פי דיווחים, האפשרות היחידה שנותרה עתה בפני סמסונג, אם היא לא רוצה לשלם לאפל סכום ניכר, היא לנסות להביא את התיק בפני בית המשפט העליון של ארצות הברית.

שתי החברות נמצאות בקרבות משפטיים מזה כמה שנים, כשכל אחת מהן טוענת כי החברה השנייה הפרה פטנטים שלה. לפני חודשים אחדים זכתה אפל באחד מאותם קרבות, לאחר שבית המשפט קיבל את טענתה לפיה סמסונג הפרה בכמה מכשירים פטנטים שלה, שקשורים לעיצוב מכשירי iPhone.

בערעורה טענה סמסונג, כשהיא נתמכת על ידי ענקיות טכנולוגיה נוספות כגון eBay, פייסבוק (Facebook) וגוגל (Google), כי הערכאה הקודמת שמה דגש רב מדי על "אלמנטים עיצוביים קטנים".

לאחר קבלת ההחלטה האחרונה, עדיין לא ברור כמה סמסונג תצטרך לשלם לאפל בסופו של דבר, אם כי ההערכות מדברות על מאות מיליוני דולרים. הסכום עתיד להיקבע על ידי בית המשפט.

דובר מטעם הענקית הדרום קוריאנית מסר בתגובה כי "אנחנו מאוכזבים מההחלטה. אנחנו משוכנעים שאין במוצרים שלנו הפרת זכויות עיצוביות של אפל ונמשיך לנקוט בצעדים הדרושים על מנת להגן על המוצרים ועל הקניין הרוחני שלנו".

אפל סירבה להגיב על החלטת בית המשפט. עם זאת, בעבר נמסר מהחברה שסמסונג "גנבה ברצון את הרעיונות שלנו והעתיקה את המוצרים שלנו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים