אגמו ורגוס הטמיעה מערכת ERP של Infor ביותר ממיליון שקלים

הפרויקט בוצע בשיתוף אנשי Intentia, המייצגת את Infor בארץ ● המערכת תשרת כ-300 משתמשים במפעלי אגמו ורגוס בארצות הברית, בריטניה וישראל

פרויקט בהיקף של יותר ממיליון שקלים. Intentia

אגמו ורגוס, יצרנית מוצרי מתכת ישראלית מקבוצת נוימו-אהרנברג, השלימה באחרונה פרויקט בן חצי שנה להטמעת מערכת ERP של Infor ביותר ממיליון שקלים. הפרויקט בוצע במפעלי החברה בשלוש מדינות: ארצות הברית, בריטניה וישראל.

אנשי אגף מערכות המידע של אגמו ורגוס, בראשות ד"ר איל רוזן, ביצעו את ההטמעה בשיתוף אנשי Intentia, המייצגת את Infor בישראל. הפתרון שהוטמע הוא גרסה 13.2 של M3, והוא ישרת כ-300 משתמשים.

הגרסה החדשה מספקת לאגמו ורגוס יכולת לאיחוד תהליכים עסקיים ומידע המגיע ממשרדיה בעולם, תוך שימוש בממשק משתמש הכולל יכולות פרסונליזציה גבוהות וסביבה גמישה, וכן כלים לניתוח ובקרה. מהחברה נמסר כי הפרויקט סיפק לה מענה לנושאים מגוונים, דוגמת הסבת נתונים, פורטלים, מסופונים ודו"חות. בזכות הכלים החדשים צמצמה החברה את מספר הדו"חות המופקים למשתמשים.

ד"ר רוזן אמר כי "האתגר העיקרי בפרויקט זה היה הצורך להעלות לאוויר את הפתרון בו זמנית בארץ ביחד עם החברות בנות בבריטניה ובארצות הברית. הפרויקט עלה לאוויר בלוחות הזמנים ובתקציב שהוגדרו מראש, ללא פגיעה בפעילות השוטפת של החברה".

לדברי משה עמוס, מנהל הפרויקט מקבוצת Intentia, "פתרון M3 מותאם לפעילות רב אתרית בחברות בינלאומיות המתפרסות על מספר רב של מדינות, בשל היותו מבוסס על Best Practices מהחברות הבולטות בעולם בכל ענף".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים