מרכז פיתוח מצוינות יעסיק עובדים מהמגזר החרדי בענפי ההיי-טק

היוזמה היא פרי שיתוף פעולה בין אקסיום לבין משרד הכלכלה אשר תקום בגן הטכנולוגי בירושלים, והיא צפויה להכשיר עשרות עובדים ועובדות בענף

רשות לאומית לחדשנות טכנולוגית. משרד הכלכלה

בשבוע הבא, ה-2 באוגוסט, ייחנך בגן הטכנולוגי מלחה בירושלים מרכז פיתוח מצוינות של אקסיום (AxiomSL), שצפוי להכשיר ולהעסיק עשרות עובדים ועובדות מהמגזר החרדי בענף ההיי-טק. היוזמה היא פרי שיתוף פעולה בין החברה למשרד הכלכלה.

אקסיום עוסקת בפיתוח תוכנות דיווח רגולטוריות ופתרונות לניהול סיכונים בתעשיית הפיננסים העולמית. לחברה 10 סניפים ברחבי העולם, בהם היא מעסיקה כ-500 עובדים.

החברה פנתה אל מנכ"ל משרד הכלכלה, עמית לנג, לפני כשנה והביעה עניין בהעסקת עובדים מהסקטור החרדי בתחום ההיי-טק ובקידום הנושא על ידי המשרד. בתום בחינת הנושא על ידי היחידה לקידום השקעות ושיתוף פעולה תעשייתי ולשכת הממונה על התעסוקה, החליטה הנהלת משרד הכלכלה לאמץ את היוזמה ואף רתמה לשם כך את מרכז כיוון, המתמחה בהכוון תעסוקתי למגזר החרדי ומופעל על ידי עיריית ירושלים, עמותת קמ"ח (ר"ת קידום מקצועי חרדי) והמשרד עצמו.

בסופו של תהליך גויסו מתכנתים ובקרי תוכנה מהסקטור החרדי לאחר סינון ומיון קפדניים, שכללו ימי ראיונות מרוכזים במרכז כיוון. העובדים החדשים בחברה, רובם ככולם חרדים, יפעלו במסגרת מרכז פיתוח ומצוינות שהוקם בגן הטכנולוגי.

אלכס טסיגוטקין, מייסד החברה המשמש גם כיו"ר ומנכ"ל, יגיע יחד עם חברי ההנהלה העולמית לטקס חנוכת הבית שייערך בהשתתפות מנכ"ל משרד הכלכלה ואייל חיימובסקי, מנכ"ל הרשות לפיתוח ירושלים ונציג ראש העיר.

במינהל המחקר במשרד הכלכלה מציינים כי בשנים האחרונות נרשם גידול משמעותי במספר העובדים החרדים במגזר העסקי שעמד על 101 אלף עובדים בשנת 2014 לעומת 48.5 אלף איש בלבד ב-2008.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. רחל הירשפרונג

    אני מחפשת עבודה בפיתוח תוכנה באנדרואיד או בשפה אחרת יש לי שנתתים נסיון

אירועים קרובים