מיקרוסופט וטי-מובייל: כל המידע האישי של משתמשי טלפוני ה-Sidekick – אבד לנצח

בטי-מובייל עושים בימים אלה ניסיונות לשחזר את המידע, אולם מעריכים, כי סיכויי ההצלחה נמוכים ● בחברה המליצו למשתמשים שלא לאפס את המכשירים שלהם, שכן במקרה שכזה, כל מידע שעוד נשאר בהם יאבד אף הוא ● מטי-מובייל וממיקרוסופט נמסר, כי הן יודיעו על הסטטוס של מאמצי השחזור שלהן מחר

רשימת אנשי הקשר, דברים שנרשמו ביומן, צילומים ומידע אישי אחר של משתמשי מכשירי SideKick של טי-מובייל (T-mobile) אבד לנצח – כך הודיעה אתמול (ש') החברה. מיקרוסופט (Microsoft) פרסמה הודעה דומה. מספר המשתמשים הנפגעים לא נמסר לפרסום.

בהודעה שפרסמה טי-מובייל, אישרה החברה את הדברים ומסרה, כי "הצוותים שלנו ממשיכים לעבוד מסביב לשעון במטרה לגלות דרך כלשהי שבאמצעותה נוכל לשחזר את המידע. הסיכוי לכך נמוך ביותר". במיקרוסופט ובטי-מובייל הודיעו, כי הן יעדכנו אודות הסטטוס של מאמציהן לשחזר את המידע מחר.

הבעיות במכשירי ה-Sidekick החלו בשבוע שעבר. ניסיונות של משתמשים לאפס את המכשירים שלהם, במחשבה שפעולה זו תגרום למכשירים שלהם לחזור ולעבוד כרגיל, רק סיבכו את העניין עוד יותר, שכן האיפוס גרם לאיבוד מידע רב יותר. בהודעה של טי-מובייל נכתב, כי "אנחנו ממשיכים לייעץ ללקוחות שלא לאפס את המכשירים שלהם על ידי הוצאת הסוללה של המכשיר או ריקון הסוללה, שכן כל תוכן אישי שיש למשתמש במכשיר יאבד במקרה שכזה לנצח".

פורום התמיכה ב-Sidekick התמלא בימים האחרונים בבקשות עזרה של משתמשים במכשירים, המעוניינים לקבל מהגולשים האחרים טיפים כיצד ניתן בכל זאת לנסות ולשחזר את המידע שאבד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים