הגונב מגנב פטור

האקרים חדרו לשרתים של Hacking Team ואף לחשבון הטוויטר שלה, שינו את שמה ל-Hacked Team, ופרסמו בשם החברה כי "מאחר ואין לנו מה להסתיר, החלטנו לפרסם את כל החומרים שלנו"

אין לנו מה להסתיר. אילוסטרציה: BigStock

האקרים הצליחו לחדור לשרתים של Hacking Team מאיטליה אשר מספקת תוכנה שמשמשת גורמי ממשל לציתות לטלפונים ומחשבים, ופרסמו 400 ג'יגה-בייט של מסמכים ותכתובות דואר שמקורם בשרתי החברה.

הפורצים הצליחו להשתלט גם על חשבון הטוויטר (Twitter) של החברה, שינו את שמו מ-Hacking Team ל-Hacked Team, ופרסמו הודעה עם קישור לכתובת שבה פורסמו המסמכים והתכתובות של החברה. "מאחר ואין לנו מה להסתיר, החלטנו לפרסם את כל החומרים שלנו" כתבו הפורצים "בשם" החברה.

Hacking Team ממילאנו שבאיטליה מציגה את עצמה כמי שמספקת תוכנת ציתות חוקית לגורמי אכיפה וביון, אך פעילים למען זכויות אדם טוענים כי התוכנות של החברה משמשות משטרים טוטליטריים לחדירה לפרטיותם של מתנגדים למשטר.

החומרים שפרסמו ההאקרים כוללים מסמכים פנימיים של החברה, תכתובות דואר אלקטרוני, סיסמאות של עובדים, וקוד מקור של מוצרי החברה. על המשתמשים במוצרי החברה נמנית גם ה-FBI מארצות הברית.

אריק רייב, דובר Hacking Team, אישר כי אכן שרתי החברה נפרצו ומסר כי "רשויות החוק יחקרו את הגניבה של הקניין הרוחני של החברה". החברה המליצה ללקוחותיה להפסיק את השימוש במוצריה עד שיתברר אם הפעילות של רשויות האכיפה נחשפה. "אנו צופים כי הפסקת השירות תהיה קצרה יחסית", הוסיף רייב.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים