תים ערכה פרויקט שדרוג תשתיות אחסון בקשרי תעופה; ההיקף: חצי מיליון שקלים

מנהל הפרויקט, רונן צימבל, אמר כי "האתגר היה לתכנן ולהתאים את השינויים במערכת, לאופי פעילותה של חברת קשרי תעופה, ליישם אותה ללא כל הפרעה למשתמשי המערכת בתקופת הפרויקט ולעמוד בלוחות הזמנים הרצויים ללקוח"

עמית גלבוע, מנמ"ר קשרי תעופה

תים מקבוצת מלם-תים ביצעה פרויקט לשדרוג תשתיות ה-IT, וירטואליזציה, וגיבוי בחברת התיירות קשרי תעופה. הפרויקט החל בסוף 2014 והסתיים בימים אלה. היקפו הכספי של הפרויקט עומד על חצי מיליון שקל.

הפרויקט כלל בתוכו מספר תהליכי משנה; שדרוג מערכות טכנולוגיות של מיקרוסופט (Microsoft), סימנטק (Symantec) וכן EMC . במסגרת הפרויקט בוצע שדרוג של מערך אחסון מבית EMC, על מנת לתת מענה לצמיחה של מערך שרתי ה-IT בארגון. עוד הוטמע מערך אחסון חדש עבור שכפול המידע לאתר המשני של קשרי תעופה הפועל בירושלים ומתחזק שרתים קריטיים. במסגרת הפרויקט נעשה שדרוג של מערך הווירטואליזציה ל-Hyper-v 2012 R2. עוד ביצעו אנשי תים שדרוג של מערך הגיבוי, ביצוע רפליקציה לשרתים קריטיים, כמו גם שדרוג מערכת הניטור והניהול המסופקים לקשרי תעופה על ידי תים.

עמית גלבוע, מנמ"ר קשרי תעופה, אמר כי "החברה משקיעה רבות על מנת להעניק ללקוחותיה שירות מיטבי ובזמני תגובה מהירים במיוחד. מערך המחשוב שלנו עבר את ההתאמות הנחוצות כדי להשיג מטרות אלה. בין היתר נדרשנו לפתרון שיאפשר יישור קו בסביבת מערכות השרת והאחסון, כמו גם התאמת מערך הגיבוי לצרכינו ובכלל זה שיפור זמני התגובה. שדרוג המערכות לגרסאות עדכניות ומתקדמות נועד להבטיח ולאפשר להן זמני תגובה משופרים לצד המשכיות עסקית לאלה הקריטיות".

מנהל הפרויקט, רונן צימבל, מאגף שירותי מומחה של תים, הוסיף כי "האתגר היה לתכנן ולהתאים את השינויים במערכת, לאופי פעילותה של חברת קשרי תעופה, ליישם אותה ללא כל הפרעה למשתמשי המערכת בתקופת הפרויקט ולעמוד בלוחות הזמנים הרצויים ללקוח". הוא ציין כי תכנון הפרויקט נעשה על בסיס מתודולוגיית MSF (ר"ת MS Solutions Framework), "מה שהביא לסיום מוצלח של כל היעדים שהוצבו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים