אנקור הטמיעה מערכות אחסון של נט-אפ ב-yes; ההיקף: חצי מיליון שקלים

מערכת ההפעלה האחודה Clustered Data ONTAP הוטמעה עבור מערכות השידור ומאפשרת זמני נפילה אפסיים של המערכות ● היא משרתת את סביבות הווירטואליזציה, בסיסי הנתונים ושירותי הקבצים בתצורות SAN

מוטי סטמבולצ'יק, מנהל תשתיות חטיבת ההנדסה ב-yes

אנקור מקבוצת חילן הטמיעה ב-yes מערכות אחסון של נט-אפ (NetApp). הפרויקט ארך כחודש והסתיים באחרונה. היקפו הכספי של הפרויקט עומד על כחצי מיליון שקלים.

במסגרת הפרויקט הוטמעה מערכת הפעלה אחודה, Clustered Data ONTAP, עבור מערכות השידור, שמאפשרת זמני נפילה אפסיים של המערכות. המערכת משרתת את סביבות הווירטואליזציה, בסיסי הנתונים ושירותי הקבצים בתצורות SAN.

מערכות השידור של yes חייבות להיות תמיד באוויר, בלי נפילות, גם בעת שדרוג. המערכת מאפשרת יכולת גידול והרצת בסיסי נתונים באופן שוטף. הפתרון שהוטמע כולל גם מערכת משנית לצרכי המשכיות עסקית.

ל-yes יותר מ-630 אלף לקוחות, המהווים כ-43% משוק הטלוויזיה הרב ערוצית. החברה מונה כ-2,200 עובדים. היקף פעילותה ב-2014 עמד על כ-1.72 מיליארד שקלים והיא נמצאת בבעלות משותפת של בזק ויורוקום.

מוטי סטמבולצ'יק, מנהל תשתיות חטיבת ההנדסה ב-yes, אמר כי "המערכת מציעה ביצועים גבוהים ביותר ומאפשרת לנו להפוך את תשתית האחסון שלנו ליעילה יותר באופן משמעותי. זאת, תוך ניצול הגמישות הגבוהה, שמאפשרת מענה מהיר לדרישות עסקיות בזמן אמת".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים