טי-מובייל הציגה את Behold II – מכשיר חדש מבוסס אנדרואיד

המכשיר החדש, מתוצרת סמסונג, כולל ממשק TouchWiz, והוא כולל מסך מגע בגודל של 3.2 אינץ' ומצלמה עם נפח של 5 מגה-פיקסל ● בנוסף, מותקנים בו GPS, בלוטות' 2.1, כרטיס זיכרון microSD עם נפח של עד 16 מגה-בייט ותמיכה בשירותים השונים של גוגל וב-Exchange ActiveSync ● החברה לא מסרה את תאריך ההשקה המדויק של המכשיר בארצות הברית, אולם ציינה, כי זו תהיה בעונת החגים, החלה בין אוקטובר לינואר

טי-מובייל (T-Mobile) הכריזה אתמול (א') על Behold II – מכשיר חדש מתוצרת סמסונג (Samsung), הרביעי במספר, המבוסס על מערכת ההפעלה אנדרואיד (Android) של גוגל (Google). החברה לא מסרה את תאריך ההשקה המדויק של המכשיר בארצות הברית, אולם ציינה, כי זו תהיה בעונת החגים (החלה בין אוקטובר לינואר).

כמו מכשירים של מוטורולה (Motorola) ו-HTC, המכשיר החדש הוא בעל ממשק TouchWiz, שבו לכל לקוח יש אופציות לשלושה מסכים, הכוללים ווידג'טים וקיצורי דרך שונים. הוא כולל מסך מגע בגודל של 3.2 אינץ' ומצלמה עם נפח של 5 מגה-פיקסל. אפשרויות המולטימדיה שלו כוללות מוזיקה, תמונות, אינטרנט וכן גישה ליו-טיוב (YouTube) ולהורדות קבצי MP3 דרך אמזון (Amazon). ניתן לגלוש בו באמצעות Wi-Fi, וכן הוא כולל GPS, בלוטות' 2.1, כרטיס זיכרון microSD עם נפח של עד 16 מגה-בייט ותמיכה בשירותים השונים של גוגל וב-Exchange ActiveSync.

מדובר במכשיר הראשון מבוסס האנדרואיד שסמסונג מוציאה לשוק האמריקני. הוא מצטרף לשלושה מכשירים נוספים של טי-מובייל המבוססים על מערכת ההפעלה של גוגל – G1, MyTouch G3 של טי-מובייל ו-Cliq, מכשיר של מוטורולה שיושק ב-2 בנובמבר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים