HP עשויה למזג את חטיבת המחשבים האישיים וחטיבת המדפסות

על פי הוול סטריט ג'ורנל, במסגרת התוכנית המתגבשת ימונה טוד ברדלי, שעומד כיום בראש חטיבת המחשבים האישיים של החברה, לראש החטיבה הממוזגת ● ברבעון האחרון היו המחשבים האישיים מקור לכ-30% מהכנסותיה של HP, בעוד שהמדפסות הכניסו כ-20%, אך שמרו על שיעור הרווחיות הגדול ביותר

HP שוקלת מהלך לארגון מחדש, שבמסגרתו תמוזג חטיבת המדפסות של החברה עם החטיבה למחשבים אישיים – כך על פי ידיעה שהופיעה אתמול (ג') בוול סטריט ג'ורנל (Wall Street Journal). במסגרת התוכנית המתגבשת ימונה טוד ברדלי, שעומד כיום בראש חטיבת המחשבים האישיים של החברה, לראש החטיבה הממוזגת. דוברת HP סירבה להגיב על מה שכינתה "שמועות וספקולציות".

ברבעון האחרון היו המחשבים האישיים מקור לכ-30% מהכנסותיה של HP, בעוד שהמדפסות הכניסו כ-20% מסך ההכנסות של החברה. אולם, עם מתח רווחים של 17%, חטיבת המדפסות היא הרווחית ביותר ב-HP. לשנת הכספים 2010 צופה HP גידול של 3% עד 5% בעסקי ה-PC וגידול של לא יותר מ-2% בעסקי המדפסות.

כיום נחשבת HP ליצרנית המחשבים המובילה, עם נתח של כ-20% מהשוק העולמי. בחודשים הקרובים, על פי הוול סטריט ג'ורנל, עשוי ויומש ג'ושי, מנהל ותיק בחברה שעומד כיום בראש חטיבת המדפסות, לפרוש מ-HP. מקורבים לג'ושי ציינו, כי בשנים האחרונות פנו ל-HP חברות היי-טק רבות בחיפושיהן אחר מנכ"ל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים