לאחר המשבר: סטטוסים מצייצים משיקים אפליקציה

המיזם שהורד מפייסבוק מגיע למובייל ומאפשר לצפות בסטטוסים, פוסטים וקבצי וידיאו ב-iPhone ● גרסת האנדרואיד תושק בקרוב

הסטטוסים מצייצים גם במובייל

סטטוסים מצייצים, דף הפייסבוק (Facebook) שנסגר לאחר שפרסם תוכן שיווקי, לכאורה שלא לפי הכללים של הרשת החברתית, ממשיך במגמת ההתאוששות מהמשבר. לאחר שהעלה באחרונה לאוויר אתר, משיק המיזם של אבי לן אפליקציה חינמית ל-iPhone.

האפליקציה עוצבה כפיד ארוך ומתמשך, ויש בה פוסטים קצרים וארוכים, תמונות ויראליות וקבצי וידיאו. בנוסף לכפתור ה-Like המוכר יש בה כפתור Unlike, שנולד מתוך צורך של גולשים להביע את דעתם השלילית על מה שקראו.

הכותבים באפליקציה מופיעים בשמם ובתמונתם. ניתן לעקוב אחר כותב מועדף, לקרוא ולהגיע לכל התכנים שלו. יצוין כי הכותבים מדורגים ברשימה נפרדת, בהתאם למספר הפוסטים והלייקים שצברו באפליקציה. כמו כן, אפשר לשלוח דרכה חומרים למערכת סטטוסים מצייצים.

גולשים יכולים לשתף תכנים שהועלו באפליקציה בווטסאפ (WhatsApp), בפייסבוק ובטוויטר (Twitter). היא לא מחייבת התחברות לפייסבוק ומתפקדת בנפרד לגמרי מהרשת החברתית, למעט כשרוצים להגיב לפוסט או סטטוס.

האפליקציה פותחה בשותפות עם הסטארט-אפ הישראלי פיקאפס, שמתמחה באפליקציות תוכן למובייל. ניתן להוריד אותה ב-AppStore, תחת השם "סטטוסים מצייצים". גרסת האנדרואיד (Android) של האפליקציה תושק בקרוב.

לדברי לן, "היעדרו של סטטוסים מצייצים מפייסבוק יצר חלל גדול ועד כה נמנע מהגולשים לקרוא תכנים איכותיים ו-ויראליים, המשקפים את השיח ברשת ומציפים את קול העם. משך כל קיומו של סטטוסים מצייצים – דף הפייסבוק העצמאי הפופולרי בישראל – הקפדנו להציף תכנים אותנטיים אמיתיים, בעלי אופי חברתי, כזה שנועד לשפר ולהיטיב עם אלה שאינם זוכים להישמע, ונמשיך לעשות זאת באתר החדש וכעת גם באפליקציית המובייל".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים