פרויקט של משרד הביטחון: מנציחים את החללים – גם בפייסבוק

שר הביטחון היה בין הראשונים להדליק הבוקר (א') נר זיכרון וירטואלי באפליקציה שהשיק המשרד ● הוא כתב בהקדשתו: "הטכנולוגיה מאפשרת לנו להנציח את חללי מערכות ישראל במגוון רחב של דרכים שלא היו בעבר"

מתייחדים עם החללים ברשת. צילום אילוסטרציה: אימג'בנק

אתר יזכור של משרד הביטחון השיק לקראת יום הזיכרון יישום חדש, שמאפשר להנציח את חללי מערכות ישראל גם בפייסבוק (Facebook). באמצעות האתר יכולים הגולשים להדליק נר זיכרון וירטואלי לזכר החללים כולם, או לזכר יקיריהם, על פי רשימת חיפוש מתוך כלל הנופלים. אפשרות השיתוף בפייסבוק מובנית ביישום.

ממשרד הביטחון נמסר כי "מטרת הפרויקט היא לחזק את החיבור הרגשי וההזדהות בין אזרחי ישראל, בעיקר בני הדור הצעיר, ליום הזיכרון הממלכתי ולנופלים".

בין המדליקים הראשונים של נרות הזיכרון באתר לזכרם של 23,320 החללים, הבוקר (א'), היו שר הביטחון, משה (בוגי) יעלון, ומנכ"ל המשרד, אלוף (מיל') דן הראל.

בהקדשתו האישית לנופלים כתב שר הביטחון: "זה עתה הדלקתי נר זיכרון לזכרם של הנופלים במערכות ישראל. ביום הזיכרון, עם ישראל, כמשפחה אחת גדולה, מרכין את ראשו ומתייחד עם חללי מערכות ישראל. זהו חוב מוסרי של כולנו לאלה שציוו לנו במותם את החיים, שנהיה ראויים להם".

יעלון הוסיף כי "הטכנולוגיה מאפשרת לנו להנציח את חללי מערכות ישראל במגוון רחב של דרכים שלא היו בעבר ובאופן שמאפשר למשפחות לגלות לנו את עולמם של יקיריהן".

להדלקת נר זיכרון היכנסו לכאן.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. רחמים רמי מזרחי הי"ד

    נפל על הגנת ירושלים 1948

אירועים קרובים