להגיע לדף הרצוי באתר מבלי להסתבך

WalkMe מבקשת למצוא פתרון שמאפשר לנווט בתוך אתרים ולהגיע לדף אותו חיפשתם ● רעיון שהתחיל באימא של היזם והגיע עד לתערוכה גדולה בגרמניה

אמיר פרחי, מנהל פיתוח השותפים האסטרטגיים של WalkMe

התמצאות בתוך אתר יכולה להיות לפעמים דבר מסובך, שעלול לקחת זמן מיותר. במיוחד אם זה נעשה מהסמארטפון. פלטפורמה שפיתחה חברת הסטארט-אפ WalkMe אמורה לעזור בנושא.

אמיר פרחי, מנהל פיתוח השותפים האסטרטגיים של החברה, הציג את הפלטפורמה בתערוכת CeBIT שנערכה באחרונה בהנובר, גרמניה. היא מציעה ניווט באתרים, אפליקציות או תוכנות שהגישה אליהם היא דרך האינטרנט.

"הכול התחיל מכך שאמו של היזם, אייל כהן, הייתה מתקשרת אליו בכל חודש ומבקשת שיסביר לה כיצד לבצע פעולה מסוימת באתר הבנק. כשהבין שזו בעיה כללית, חיפש פתרון ומשלא מצא, פיתח פתרון בעצמו – וכך נולדה WalkMe," אמר פרחי.

לדבריו, "כאשר אנחנו משתמשים בתוכנה כגון ERP או CRM, או מנווטים בתוך אתר מסובך, למשל אתר קניות ברשת, אנחנו לא תמיד יודעים להגיע לתכונה מסוימת של התוכנה. גם אם אנחנו משתמשים קבועים, יש אזורים ביישום שאיננו מגיעים אליהם מדי יום אלא, נאמר, פעם בחודש או כשיש צורך מיוחד, ואז אנחנו צריכים ללמוד בכל פעם מחדש את הדרך לשם", ציין. "נשאלת השאלה: האם הדרך חשובה או היעד חשוב? כשמפעילים מערכת GPS ורוצים להגיע מנקודה לנקודה, האם חשוב לנסוע בדרך מסוימת או להגיע הכי מהר, לפי המלצת ה-GPS?"

זה, לדבריו, מה שעושה WalkMe אם מחברים אותה למערכות כמו Microsoft Dynamics ,Salesforce או אפילו למערכות מפיתוח עצמי. הוא אמר כי "במקום שהמשתמש ילמד את הניווטים, WalkMe לומדת אותם וגם את העדפות המשתמש. המערכת משמשת כנוסף כעוזר אישי במהלך הפעלת התוכנה וחוסכת את הצורך לקרוא מדריכים או לבקש את עזרת התמיכה".

החברה הוקמה ב-2011 על ידי דן עדיקא (המשמש כמנכ"ל), רפי סווירי (היו"ר), אייל כהן ויובל שלום. היא גייסה עד כה 17 מיליון דולר מקרנות הון-סיכון, בהן ג'מיני, סקייל ונצ'רס, גיזה ומנגרוב.

המוצר יצא לשוק ב-2012. לדברי פרחי, עד כה הוא הותקן אצל מאות לקוחות גדולים, לרבות אדובי (Adobe), הום דיפו (Home Depot) והבנקים לאומי והפועלים.

החברה מונה 135 עובדים וגדלה מיום ליום. רוב עובדיה בתל אביב, כולל מכירות ופיתוח עסקי, ויש לה שלוחה בסן פרנסיסקו ומשרד מכירות במלבורן. בשאר העולם נעשות המכירות באמצעות שותפים.

לסיכום, אמר פרחי, "WalkMe מזהה שהמשתמש עושה משהו במערכת – לדוגמה תפריט שהוא לא נכנס אליו. היא יכולה להיות פרו-אקטיבית ולעזור לו כשהיא חושבת שהוא צריך עזרה, אבל לא ברמה של הצקה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים