סאפ השיקה את הדור הבא של ה-Business Suite שלה: S/4 HANA

הגרסה החדשה, שכוללת ארבע מיליון שורות קוד אשר נכתבו כולן מחדש, מתמקדת בשיפורי ביצועים דרמטיים ובחוויית משתמש משופרת ● ד"ר האסו פלטנר, ממייסדי סאפ: "SAP S/4 תוכננה עבור חדר הישיבות של העתיד"

ד"ר האסו פלטנר, יו"ר סאפ

ענקית התוכנה הגרמנית סאפ (SAP) השיקה אמש (ג') בניו-יורק את הדור הבא של הפלטפורמה הארגונית שלה, SAP Business Suite 4 HANA (בקיצור: SAP S/4 HANA). הגרסה החדשה, שכוללת ארבע מיליון שורות קוד אשר נכתבו כולן מחדש, מתמקדת בשיפורי ביצועים דרמטיים ובחוויית משתמש משופרת. כך, בין היתר, תאפשר S/4 לארגונים לעבוד באופן מקומי, בענן או בסביבה היברידית המשלבת את השניים. הגרסה החדשה, שכצפוי מתבססת על פלטפורמת ה-In-Memory של החברה, HANA, מותאמת באופן מלא גם למכשירים ניידים וטאבלטים.

הדור החדש של SAP Business Suite, מסבירים בסאפ, תוכנן במיוחד עבור HANA "במטרה התגבר על המגבלות שטמונות בטכנולוגיות העבר" כפי שהם מגדירים זאת, ולהשתמש בעיבוד בזיכרון (In-Memory Processing) על מנת לאפשר לארגונים לקבל מידע ונתונים בזמן אמת. כמו כן, מיועדת SAP S/4 HANA לעבוד ביעילות בעידן "האינטרנט של המכשירים" (The Internet of Things), באמצעות שילוב מובנה של כלי Big Data, פישוט מודל הנתונים וייעול תהליכי העבודה של הפלטפורמה.

"SAP S/4 תוכננה עבור חדר הישיבות של העתיד", אמר פרופ' ד"ר האסו פלטנר, ממייסדי סאפ וחבר במועצת המנהלים של החברה, באירוע ההשקה שנערך אמש בבורסת ניו-יורק. "החזון הוא שולחן שסביבו יושבים המנכ"ל, המנמ"ר, מנהל המכירות ומנהל הכספים, כשהם מוקפים במסכים ומדברים על העסק מנקודת המבט של הלקוח. החזון הזה מכתיב עקרון מנחה אחד ברור: כל הנתונים שזורמים לארגון חייבים להיות מתורגמים בזמן אמת למידע שאפשר להשתמש בו לקבלת החלטות".

לדבריו, "אם המידע לא זורם אל חדר הישיבות בזמן אמת, המנהלים מתחילים לאבד עניין. לעומת זאת, כאשר נתונים עדכניים מתורגמים למידע נגיש, מנהלים מתחילים לחקור ולשאול שאלות. שאלה אחת הופכת לשתיים, שתי שאלות הופכות לשלוש ועד מהרה מתפתח דיון שמתבסס כולו על מידע חי. בנוסף, הנגשה של נתונים בזמן אמת מאפשרת לעבור על נתונים מהשנים האחרונות, להציג תחזיות ואפילו לייצר סימולציות – הכל בשניות. זה כבר לא רק חזון – יש לנו לקוחות שעושים את זה כבר היום".

"כשהאסו פלטנר המציא את HANA, היה לכולנו ברור שיבוא היום שבו נצטרך ליצור מחדש את SAP Business Suite ולהתאימה לעידן הדיגיטלי", אמר ביל מקדרמוט, מנכ"ל סאפ. "היום, בעידן שבו עסקים ברחבי העולם מבקשים להתרחב לשווקים חדשים וליצור מערכות יחסים חדשות עם לקוחותיהם במגוון ערוצים, עולה הצורך בפלטפורמה חדשנית שתניע את הגידול שלהם. זהו יום היסטורי עבורנו ואנו מאמינים שהוא מסמל את סופה של המאה ה-20 בתחום ה-IT, עם כל המורכבות שהיתה כרוכה בה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים