סיטריקס מחדשת את הקטלוג שלה

החברה הכריזה על מוצרים חדשים וגרסאות עדכניות למוצרים ישנים, בהם פתרונות בנושאי וירטואליזציה, EMM, עבודה מרחוק וייעול סביבות עבודה בתשתיות משולבות

מרחיבה את השיתוף עם אמן. סיטריקס

סיטריקס (Citrix) הכריזה אמש (ד') על שורת פתרונות ושדרוגים למוצרי החברה, בהם ה-XenServer, פלטפורמת הווירטואליזציה שלה, ה-XenApp וה-XenDesktop, המאפשרות עבודה מרחוק על שולחנות עבודה במגוון מכשירים, וה-XenMoblie, פתרון ה-EMM של סיטריקס. עוד קודם לכן השיקה החברה את פתרון התוכנה החדש שלה, ה-WorkspacePod, שנועד לייעל סביבות עבודה בתשתיות משולבות.

מסיטריקס נמסר כי "ה-WorkspacePod הוא פתרון תוכנה משולב לאספקת סביבות עבודה מודרניות, הממנף את יכולות האחסון מוגדר התכנה שנרכשו באחרונה מ-Sanbolic. בשיתוף פעולה עם מספר שותפים טכנולוגיים, סיטריקס פיתחה פתרונות 'ארוזים', הכוללים מחשוב אינטגרטיבי, אחסון ורשת, שנועדו להוריד עלויות ולפשט את תהליכי העבודה על יישומים כגון Windows, ווב ולינוקס (Linux). לקוחות ושותפים יכולים לנצל את WorkspacePod על מנת לפרוס פתרונות סביבות עבודה לאלפי משתמשים. גרסה מוקדמת של הפתרון תהיה זמינה כבר ברבעון הראשון של 2015".

יחד עם ההכרזה הזו הודיעה סיטריקס, כאמור, על גרסאות חדשות למספר פתרונות קיימים. בגרסה החדשה של ה-XenServer (פלטפורמת וירטואליזציה המבוססת קוד פתוח) ישנה ארכיטקטורת ליבה מלאה של 64 ביט המאפשרת, לפי החברה, ניצול טוב יותר של מערכות ההפעלה והחומרה. היא מגיעה, בין שאר הפיצ'רים, עם שדרוגי אבטחה. בסיטריקס סיפרו ש-"מוצרי הדגל של החברה, ה-XenApp וה-XenDesktop, זכו לחבילת אופטימיזציה עבור מוצר ה-Lynk של מיקרוסופט (Microsoft), שתכלול אפשרויות טלפון חדשות שיקלו על המשתמשים לנצל באופן מרבי את פלטפורמת התקשורת הארגונית. תכונה נוספת היא ה-Director Session Recording, שתספק למחלקות ה-IT והאבטחה תובנות מתקדמות שיביאו לשיפור הבקרה הפנימית וליכולות יירוט תקלות פרואקטיביות יותר".

סיטריקס הכריזה גם על גרסה חדשה לפתרון ה-EMM של החברה, ה-XenMobile, שכוללת חוויית משתמש משודרגת לצד אבטחה ברמה גבוהה. בחברה סיפרו כי "גרסה 10 של XenMobile תייעל את תהליך הפריסה המבוצעת על ידי מחלקת ה-IT בארגון ותקל על ניהול פעילות המובייל. עבור צוותי ה-IT מספק הפתרון פלטפורמת EMM מאוחדת, המפשטת את הניהול והפריסה של יישומים ניידים, הדטה וההתקנים, שמאפשרים לעסקים גמישות וביטחון לצד תמיכה בכוח עבודה נייד הולך וגדל".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים