נטקס הנפיקה מניות נוספות בשבעה מיליון שקלים, וזכתה לביקוש יתר של כ-30%

החברה הציעה למשקיעי הבורסה כ-450 אלף מניות בסכום של 15.5 שקלים למניה ● ציבור המשקיעים הגיש בקשות רכישה לכ-570 אלף מניות בסכום כולל של כתשעה מיליון שקלים ● כזכור, נטקס הודיעה בשבוע שעבר, כי קיבלה אישור ממרשם הפנטנטים האמריקני על בקשתה לרישום הפטנט העיקרי שלה

נטקס (Netex) דיווחה היום (א') על תוצאות ההנפקה שביצעה ביום חמישי האחרון, מהן עולה, כי החברה נהנתה מביקושי יתר של כ-30% מעל לכמות המניות שהציעה לציבור. נטקס הציעה מניות בלבד, ללא אופציות או מנגנונים אחרים, בכמות של כ-450 אלף יחידות חדשות ובמחיר של 15.5 שקלים למנייה. בסך הכל, מדובר במניות בכשבעה מיליון שקלים, והמשקיעים בבורסה הגישו הצעות רכישה לכ-570 אלף מניות בכתשעה מיליון שקלים.

ההנפקה, שהוצאה אל הפועל על ידי סייבל השקעות, בוצעה ללא חתמים או הסכמי חיתום, ונוהלה על ידי שחר סידון ויעל שניצר. יצוין, כי סייבל השקעות הובילה גם את ההנפקה הפרטית שביצעה החברה להראל ב-2007. נטקס מייעדת את הסכום שגויס בהנפקה לצורך הרחבת עסקיה, בדגש על פעילותה בארה"ב באמצעות שירות Springo.com שהשיקה לאחרונה, וניצול זכויות תיק הפטנטים שברשותה.

כזכור, נטקס, שמתמחה בתחום החיפוש והפרסום הממוקד באינטרנט, הודיעה בשבוע שעבר, כי קיבלה אישור מרשם הפנטנטים האמריקני (USPTO) על בקשתה מ-1998 לקבלת פטנט העונה לשם WWW Addressing, ומהווה את הפטנט העיקרי של החברה. כעת נפתחה בפני נטקס האפשרות לתבוע תמלוגים מחברות ענק כגון גוגל (Google), העושות שימוש בטכנולוגיה זו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים