ח"כ קארין אלהרר: "ההיי-טק נגיש יותר מענפים אחרים לאנשים עם מוגבלויות"

"הפוטנציאל לנגישות גבוה יותר בהיי-טק, משום שהעבודה היא בעיקרה מול מחשב", אמרה ח"כ אלהרר לאנשים ומחשבים ● היא קראה למנהלים בתעשייה להעסיק יותר אנשים עם מוגבלויות – ולתרום בכך לכל החברה

ח"כ קארין אלהרר. צילום: מפלגת יש עתיד

"ההיי-טק נגיש יותר לאנשים עם מוגבלויות מאשר ענפים אחרים. סטטיסטית, יש יותר אנשים עם מוגבלויות שעובדים בהיי-טק, וחשוב להגביר את המודעות לנושא בענף זה בפרט ובתעשייה בכלל", כך אמרה ח"כ קארין אלהרר (יש עתיד) לאנשים ומחשבים.

ח"כ אלהרר נכחה בכנס שערכה הבוקר (ה') התאחדות התעשיינים למען שילובם של עובדים עם מוגבלויות בתעסוקה. היא מתניידת בעצמה על כיסא גלגלים ושימשה בטרם נכנסה לכנסת כמנהלת מערך הקליניקות המשפטיות באוניברסיטת בר אילן, ובכללן הקליניקה לזכויות אנשים עם מוגבלויות.

לדבריה, "הפוטנציאל לנגישות גבוה יותר בהיי-טק, משום שהעבודה היא בעיקרה מול מחשב – מכשיר שניתן להתאים אותו לעבודת אנשים עם מוגבלויות בקלות רבה. בנוסף, בחלק מהמקצועות בענף האינטראקציה הבינאישית פחותה מאשר בענפים אחרים, ובסוגים מסוימים של מוגבלויות יש לכך חשיבות מכרעת".

"שילוב של עובד עם מוגבלויות תורם רבות לעובד עצמו, לסביבת העבודה ולמקום בו הוא מועסק באופן כללי", הוסיפה.

"חשוב מאוד להמשיך בעשייה משמעותית על מנת למקסם את העסקתם. יש לכך נכונות בתעשיית ההיי-טק, אם כי עדיין יש חשש מהלא נודע. הסברה רבה יותר תסייע לפתור את החשש הזה", סיכמה ח"כ אלהרר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים