אבנט תקשורת הקימה רשת אלחוטית עבור מלון ענבל ירושלים; היקף הפרויקט: כרבע מיליון שקלים

במסגרת הפרויקט, אשר נמשך כשלושה חודשים, הוקמה רשת אלחוטית בתקני 802.11a/b/g המבוססת על פתרונותיה של אקסטריקום הישראלית ● רם צוברי, מנמ"ר מלון ענבל ירושלים: "אנו מרוצים מאוד מתוצאות הפרויקט, מאיכות ההתקנה, ומהסיוע המקצועי שקיבלנו מאבנט תקשורת ואקסטריקום"

אבנט תקשורת, מקבוצת רד-בינת, ביצעה פרויקט רישות אלחוטי במלון ענבל בירושלים. במסגרת הפרויקט, אשר נמשך כשלושה חודשים, הוקמה רשת אלחוטית בתקני 802.11a/b/g המבוססת על פתרונותיה של חברת אקסטריקום הישראלית. הרשת האלחוטית פרוסה בכל שטחי המלון ומטרתה לשרת את אורחי המלון ועובדיו, תוך שמירה על רוחב פס גבוה ושידור אלחוטי רציף וללא הפרעות. היקפו הכספי של הפרויקט נאמד בכרבע מיליון שקלים.

רם צוברי, מנמ"ר מלון ענבל ירושלים, אמר, כי "שירותי אינטרנט אלחוטי נתפסים כיום כשירות סטנדרטי במלונות כמו ענבל, המארח תיירים, אנשי עסקים ואורחים רמי דרג, המבקשים לקבל שרותי אינטרנט אלחוטי ברמה גבוהה. אנו מרוצים מאוד מתוצאות הפרויקט, מאיכות ההתקנה, ומהסיוע המקצועי שקיבלנו מאבנט תקשורת ואקסטריקום. אורחי המלון נהנים מרשת אלחוטית נטולת הפרעות ומרוחב פס גבוה בכל חלקי המלון כולל איזור הבריכה".

לדברי יהונתן רגב, מנכ"ל אבנט, "כמפיץ אנחנו לא מגיעים בדרך כלל לסייע ללקוחות סופיים, אלא עובדים באופן בלעדי באמצעות משווקים ואינטגרטורים. פרויקט זה היה ייחודי באופיו ובראשוניותו, והצריך מאיתנו סיוע צמוד ללקוח. מקצועיותו של צוות מלון ענבל ירושלים, המחוייבות הרבה של היצרן להצלחת הפרויקט והטכנולוגיה הייחודית שלו, אפשרו לפרויקט להגיע לסיום כה מוצלח".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים