שירותי בריאות כללית תרכוש אלפי התקני פלאש מוצפנים של IronKey; ההיקף: מאות אלפי שקלים

ההתקנים הניידים אמורים לסייע לעובדים להבטיח שמירה מוחלטת על סודיות המידע הרפואי של כ-3.8 מיליון המבוטחים ● איציק כוכב, ממונה הגנת המידע בשירותי בריאות כללית: "ההתקן הנייד והמוצפן של IronKey מאפשר לאכוף מדיניות הגנת מידע גבוהה ואיכותית על כלל הארגון, וזאת מבלי לפגום בנוחות העובדים וברצף העבודה"

שירותי בריאות כללית תרכוש אלפי התקנים נייידים מוצפנים של IronKey, המשווקים בישראל באמצעות DataCrypto מקבוצת ToyoRam. ההתקנים ניידים ישמשו לאחסון ושמירה על המידע הרפואי של המטופלים, והעובדים יחוייבו לעשות בהם שימוש בעת העברת מידע הנחוץ לפעילותם של הצוותים הרפואיים. היקפה הכספי של העסקה לא הותר לפרסום, אך גורמים בשוק מעריכים אותו במאות אלפי שקלים.

ההתקנים הניידים שנרכשו ישמשו את צוות שירותי בריאות כללית כחלק ממדיניות הגנת המידע של הארגון והם אמורים לסייע לעובדים להבטיח שמירה מוחלטת על סודיות המידע הרפואי של 3.8 מיליון מבוטחיה. היתרון הבולט של IronKey עבור המגזר הרפואי טמון באפשרות לעשות שימוש בחומרי חיטוי וטיהור בקרבתו מבלי לפגום בתקינותו.

ההתקן הנייד של IronKey עומד בתקן האמריקני Fips 140-2 ברמה 3. ההתקן יצוק מתכת מוקשחת, ממולא בחומר קשיח במיוחד ועומד בסטנדרט חסינות למים של צבא ארה"ב. כל המידע השמור בהתקן מוצפן בסטנדרט צבאי ותהליך המחקר והפיתוח שלו בוצע כולו על ידי מומחי אבטחת מידע. המידע המאוחסן בהתקן הנייד מוצפן באמצעות אלגוריתם ההצפנה AES ברמה של 256BIT.

איציק כוכב, ממונה הגנת המידע בשירותי בריאות כללית, אמר, כי "ההתקן הנייד והמוצפן של IronKey מאפשר לאכוף מדיניות הגנת מידע גבוהה ואיכותית על כלל הארגון, וזאת מבלי לפגום ברצץ העבודה ובנוחות של העובדים. כאשר התקן נייד שמכיל מידע רגיש ואישי אודות חולים אובד או נגנב, המידע בו אינו מוגן כראוי אלא אם כן הוא מוגן בהצפנה בחומרה. במקרה כזה המידע המצוי בו מוגן ופרטיות החולה מובטחת. בכך שירותי בריאות כללית מעלה את הגנת המידע של לקוחותיה לרמה חדשה".

לדברי מנהל המכירות ב-DataCrypto, ניר פרי, "שירותי בריאות כללית החליטה על רכש ההתקן הנייד מתוצרת IronKey לאחר בדיקות ארוכות ומעמיקות שארכו מספר חודשים. מדובר בהחלט בהתקן הנייד האיכותי ביותר הקיים כיום בשוק פתרונות ההגנה על המידע ויחד עם קלות התפעול שלו, אין ספק כי הוא ישמש את עובדי שירותי בריאות כללית באמינות וביעילות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים