מטריקס הטמיעה מערכת ERP של תפנית ב-פלרום בפרויקט בהיקף 4 מיליון שקלים

הפרויקט כלל חיבור לאתר אינטרנט, קישור צוות הטכנאים למערכת מובייל, שיפור מערך הטיפול בחלקי החילוף, ניהול חכם של שיבוץ טכנאים, מערכת רכש, יבוא, ניהול ציי רכב, מוקד שירות CRM ועוד

עוסקת במתן שירות למוצרי חשמל ביתיים ומספקת שירות לכ-1.5 מיליון לקוחות בשנה. פלרום

חטיבת מערכות עסקיות במטריקס ערכה פרויקט ליישום מערכת ERP של תפנית בחברת פלרום מקבוצת פל. הפרויקט החל במרץ השנה והסתיים לפני חודש. היקפו הכספי של הפרויקט עומד על ארבעה מיליון שקלים.

פלרום עוסקת במתן שירות למוצרי חשמל ביתיים ומספקת שירות לכ-1.5 מיליון לקוחות בשנה, על ידי מאות נציגי שירות, טכנאים ומערך לוגיסטי תומך. הפרויקט כלל חיבור לאתר אינטרנט, קישור צוות הטכנאים למערכת מובייל, שיפור מערך הטיפול בחלקי החילוף, ניהול חכם של שיבוץ טכנאים, מערכת רכש, יבוא, ניהול ציי רכב, מוקד שירות CRM ועוד.

רביד פיק, מנכ"ל פלרום, אמר כי "מערכת תפנית תסייע לנו לשדרג את מערך השירות של  אלקטרה מוצרי צריכה ולשפר משמעותית את זמן הטיפול הממוצע בלקוח. תפנית כוללת מודולים ייחודיים המותאמים לחברה הזקוקה למרכיבי ניהול לוגיסטי רבים. המערכת תסייע לנו לספק שירות לקוחות איכותי  ומהיר ללקוחותינו הרבים".

לדברי שרון לוי, מנהל הפרויקט, בחטיבת מערכות עסקיות במטריקס, "בפרויקט נבחנו תהליכי ה- Best Practice  של תפנית מול הצרכים הייחודים של קבוצת פל".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים