תוכנה חדשה תציג לילדים שאלות בנושאים שונים ותעניק להם עוד "זמן מחשב" עבור תשובה נכונה

התוכנה החדשה, שפיתחה חברת studyB4, פועלת כך שכל תשובה נכונה מזכה את הילד ב-10 דקות נוספות מול המחשב ● ההורה בוחר את נושאי השאלות ואת המינון, ואף יכול להוסיף שאלות משלו לאלה הקיימות, ובכך לדוגמה להכין את הילד למבחן בבית הספר ● התוכנה כוללת שאלות בנושאי חשבון, ידע כללי ושפות המותאמות לגיל הילד ולמידת התקדמותו

בחופש הגדול, הילדים התרגלו לשבת מול המחשב במשך שעות רבות וכעת ההורים נאלצים להחזיר את ילדיהם לשגרת הלימודים ולהגביל את משך זמן המחשב שלהם. חברת studyB4 פיתחה תוכנה חדשה שאמורה לשים קץ לויכוחים האינסופיים האלה. התוכנה מציגה שאלות ידע בתחומים שונים, המותאמות לגיל הילד, ומאפשרת לו לזכות בזמן מחשב על כל תשובה נכונה.

התוכנה פועלת כך שזמן המחשב מיוצג לילדים על ידי כוכבים, וכל כוכב שווה ערך ל-10 דקות. תשובה נכונה מזכה את הילד בכוכב, משמע 10 דקות נוספות מול המחשב. כאשר פרק הזמן שהילד צבר מסתיים, המחשב ננעל ומעלה שאלות נוספות על מנת להיטען בזמן מחשב נוסף.  מטרת המיזם לשפר ולהעשיר את הידע של הילד תוך ניצול הזמן שהוא משחק במחשב וגולש באינטרנט.

השאלות בתוכנה, המיועדת לגילאי 5-12, הן בנושאי חשבון, ידע כללי ושפות והן מותאמות לגיל הילד ולמידת התקדמותו. ההורה בוחר את נושאי השאלות ואת המינון, ואף יכול להוסיף שאלות משלו לאלה הקיימות, ובכך לדוגמה להכין את הילד למבחן בבית הספר. ניתן גם לשתף הורים אחרים בשאלות אלו ולהשתמש במאגר שאלות שהורים אחרים הזינו. התוכנה גם מאפשרת להורים להוציא דוחות התקדמות של ילדיהם בכל עת, כאשר חלקם נשלחים להורים באופן אוטומטי בדואר אלקטרוני אחת לחודש.

אדי פישמן, מנכ"ל studyB4, אמר, כי "הרעיון למיזם עלה מהניסיון הפרטי שלי כהורה כאשר נוכחתי לראות שילדיי מבלים שעות רבות מול המחשב. החלטתי שבמקום להילחם ולהגביל אותם, אני יכול לנצל את זה לטובתם ולשלב פעילות חינוכית שתוכל להעשיר אותם בידע, לצד המשחקים והכיף. בהתחלה הם קיבלו את המיזם בחשדנות אך הם התרגלו לזה מהר מאוד ואפילו נהנים. האהבה של הילדים לעולם המחשב היא כל כך גדולה שזה נותן להם מוטיבציה לענות תשובות נכונות ולצבור עוד ועוד כוכבים ובכך לזכות בזמן מחשב נוסף".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים