נט-אפ: ניכנס לאיחסון בענן יחד עם שותפינו

לראשונה מסתערת ענקית האיחסון על שוק ספציפי יחד עם ערוץ השותפים העסקיים במלואו ● בעזרת הטכנולוגיה החדשה שהשיקה ושותפי הערוצים שלה, מבקשת נט-אפ לספק את מערכות ניהול האיחסון מבוססות הענן ללקוחות ברחבי העולם

31/08/2009 13:12

במסגרת הכרזתה של נט-אפ (NetApp) על חידושיה בתחום מיחשוב הענן, הדגישה החברה את קשריה הקרובים עם ספקים משווקי ערך מוסף (VAR) לארגונים בתעשיית ה-IT – קשרים המסייעים לחברה לספק ללקוחות ארגוניים את הטכנולוגיה והפתרונות הדרושים להם לשם הקמת תשתיות ענן, לרבות ספקי שירותים גלובליים ומשלבי מערכות אשר ממנפים את הטכנולוגיה של נט-אפ כדי ליצור היצע של שירותי ענן ללקוחות הארגוניים שלהם.

"נט-אפ סבורה, כי מאחר שהיצירה של תשתית ענן תלויה בשילוב בין כמה וכמה מרכיבים, לאף ספק יחיד אין אפשרות לתת מענה הולם לכל שכבה ושכבה", אמר פטריק רוג'רס, סגן נשיא לשיווק פתרונות בנט-אפ. "חיוני שהלקוחות יזהו את השותפים הנכונים, שיכולים לספק את השירותים, הטכנולוגיה והאינטגרציה אשר יענו על הצרכים הייחודיים שלהם בתחום מיחשוב הענן. ההשקה שלנו לא רק הדגישה את השותפויות שטיפחה נט-אפ עם השותפים הטובים בתחומם כדי לסייע ללקוחות, אלא גם נותנת משנה תוקף להיצע הטכנולוגיות שלנו לענן, הודות לספקי השירות ומשלבי המערכות הרבים אשר ממנפים את פתרונותיה של נט-אפ".

כך, לוקחת עימה נט-אפ לשוק את שלושת חלקי ערוצי השותפים שלה: שותפי הטכנולוגיה – החברות הבינלאומיות, שותפות השירותים – המוכרות את מערכותיה עם ערכים מוספים משלהן והשותפות משלבות המערכות – SI.

שותפי טכנולוגיה בינלאומיים

נט-אפ מקיימת שיתוף פעולה הדוק עם הספקים הבולטים בתעשיית טכנולוגיות המידע כדי להעניק ללקוחות המשותפים את הפתרונות והתשתית הדרושים לצורך פיתוח הענן. שותפי טכנולוגיה אלה כוללים ספקים אשר מציעים טכנולוגיות ופתרונות בתחומי הניהול, השרתים, היישומים, התוכנה והעבודה ברשת, אשר פועלים יחדיו להגברת כוחה של הווירטואליזציה כדי לסייע ביצירת מרכז נתונים דינמי ומוכוון-שירות.

BMC Software, העוסקת בפיתוח ושיווק תוכנה לניהול שירותים עסקיים (BSM), הצהירה שהיתרונות של מיחשוב ענן, גמישות עסקית משופרת, שירות עצמי והשקעה הונית מופחתת – כבר הוכחו, אך ניתן לזהותם בבירור רק בשילוב עם אסטרטגיה מקיפה לניהול שירות עסקי, אשר מצמצמת את הסיכונים ומקדמת עמידה בדרישות הפיקוח. יחדיו, BMC ונט-אפ מספקות לספקי שירותים ולארגונים בתחום ה-IT שירות משולב ופתרון לניהול איחסון, המיועדים לסביבות וירטואליות ולסביבות ענן.

חברת Brocade, המתמחה בפתרונות רישות במרכזי נתונים ושירותים נלווים, הצטרפה לפתרון של נט-אפ והצהירה שכאשר מבקשים לספק את הדרישות העיקריות של מודל ה-IT כשירות, חייבת להתקיים תשתית IT חזקה וגמישה. כדי להעניק תמיכה למגמה הולכת ומתפתחת זו, Brocade מתכננת להשתמש, יחד עם נט-אפ ושותפים אחרים שלה בתעשייה, בפלטפורמה של טכנולוגיית תשתית הרשת האינטליגנטית כשירות (NIaaS), שנועדה לתמוך בסביבה הטרוגנית ולפעול בצורה הדדית וחלקה עם מוצרים של יצרנים שונים ועם כל היצע תוכנות הווירטואליזציה. זה זמן רב ש-Brocade ונט-אפ עושות יד אחת כדי לסייע ללקוחותינו המשותפים לקצץ בעלויות, לשפר את הגמישות ולהגביר את האמינות, ושיתוף פעולה זה הוא הדוגמה העדכנית ביותר לכך.

ענקית הרישות הגלובלית סיסקו (Cisco) הצטרפה גם היא והכריזה שכאשר לקוחות מפשטים ומייעלים את תשתית מרכז הנתונים שלהם בענן, עליהם להבטיח שתשתיות העבודה ברשת, המיחשוב והאיחסון שלהם פועלות יחדיו בצורה חלקה. סיסקו משתפת פעולה עם חברות כמו נט-אפ, כדי להבטיח פעולה הדדית להשגת עבודה דינמית ברשת ופתרונות מחשוב מאוחדים, אשר יסייעו ללקוחות ארגוניים למצות את מלוא העוצמה של העננים הארגוניים שלהם.

סיטריקס (Citrix), חלוצת הורדת סיבוכיות במרכזי הנתונים והוספת וירטואליזציה לפשטות המיחשוב, הצהירה שפתרון Citrix Cloud Center, בשילוב עם מערכות האחסון של נט-אפ, מעניק לספקי ענן פלטפורמה איתנה להספקת תשתית כשירות. כבסיס ל-Citrix C3, XenServer ו-Citrix Essentials מאפשרים לספקים של שירותי ענן למנף בצורה חלקה את יכולות האחסון של נט-אפ בכל פלטפורמת הענן שלהם, ובכך להפחית את משך הזמן והעלות הנדרשים לפריסה של שירותים גמישים וניתנים להרחבה במידה רבה.

CA, מהחלוצות בספקיות התוכנה עוד מימי שלטון המיינפריים במרכזי הנתונים ומובילת ניהול IT ארגוני, הצהירה שנט-אפ והיא מרוצות מאוד מהאופן שבו ארגונים וספקי מיחשוב ענן עושים שימוש באוטומציה ובווירטואליזציה כדי לקדם את התמורה העסקית במרכזי נתונים של הדור הבא ולעבוד עם טכנולוגיות מידע חסכוניות יותר. על פי אנשי CA, אחסון הוא חלק משמעותי מהערך הכולל של טכנולוגיות המידע כשירות. אנו מעוניינים מאוד בשיתוף פעולה מתמשך המשלב את היצע האוטומציה והבטחת השירות מוכוון-העסק של CA עם פתרונות ניהול האחסון של נט-אפ, כדי לסייע ללקוחות ליצור ולמנף שירות של עסק מבוסס-ענן במרכיבי תשתית מרובים, לרבות אחסון. גישה מקיפה זו לניהול ענן תשפר עוד יותר את הפרודוקטיביות ואיכות השירות, תאפשר גמישות טובה יותר ותפחית סיכונים.

נט-אפ עובדת צמוד מיומה הראשון, עם ענקית התוכנה מיקרוסופט (Microsoft), שהצהירה מצידה שהשתיים מספקות פתרונות רבי עוצמה להקמה ולניהול של תשתיות ענן פרטיות. לדברי אנשי החברה, אנו עוזרים לארגונים חדשניים לעבור לסביבות מיחשוב ענן פרטיות ומספקים להם את השילוב הדרוש של וירטואליזציה, מערכות ניהול מוכוונות-שירות ומודל יישום המאפשר התרחבות. עם פתרונות האחסון של נט-אפ ופתרונות הווירטואליזציה של מיקרוסופט, הלקוחות יכולים לפרוס תשתית מרכז נתונים יעילה וחסכונית אשר נותנת מענה מהיר לצרכים העסקיים שלהם.

סאפ (SAP), החלוצה העולמית ביישומים ארגוניים, הצטרפה כדי לנפק טוב יותר איחסון בפתרונות תוכנה כשירות שלה, והצהירה ש-SAP Business ByDesign ממנף את נט-אפ כדי לספק פתרון תוכנה כשירות (SaaS) שלם ומשולב המסופק בהתאם לדרישה. עם הפלטפורמה של נט-אפ, אנו יכולים להקצות במהירות את משאבי האחסון הפנימיים שלנו, ובכך לאפשר ללקוחות להאיץ את הפריסה של פתרון ה-SaaS שברשותם. כמו כן, סאפ יכולה לבצע גיבוי מדיסק לדיסק במהירות, כדי לאפשר ללקוחותיה לגשת לנתונים שלהם לפי דרישה.

חלוצת הווירטואליזיה VMware הצטרפה אף היא והכריזה שעם VMware vSphere 4 וטכנולוגיות האחסון של נט-אפ, ארגונים יכולים להקים ולהפעיל מרכז נתונים וירטואלי ומבוסס-שירותים כדי להעניק מענה מהיר יותר לשינויים בדרישות העסקיות, לעמוד בדרישה לגמישות עסקית מסביב לשעון ולהפחית את העלויות במידה ניכרת. VMware vSphere 4 מאפשר למחלקת ה-IT להקצות משאבים ולהפוך אותם לווירטואליים לפי דרישה, ומשלים את יתרונות הענן המיוחדות של האחסון של נט-אפ. יחדיו, VMware ונט-אפ מסייעות בפיתוח הדור הבא של שירותי IT ארגוני גמישים ואמינים, עם היעילות, השליטה והבחירה שמחשוב הענן מציע.

VAR

במקביל לשותפים הטכנולוגיים שלה, נט-אפ צירפה אליה בלכתה לארגונים המחפשים פתרונות מיחשוב ענן פנימי או חיצוני, וניפוק וירטואלי של איחסון – גם שותפי ערוצים המציעים שרותי בנייה, התקנה ותחזוקת מיחשוב ענן. אלה שותפים מובילים מקומיים בכל ארץ, או גלובליים. הם מכונים Enterprise VAR, כלומר משווקים המביאים לשוק וללקוחותיהם את הפתרון של נט-אפ וגם ערך מוסף של כל אחד בתחומו, כדי לספק מערכת רחבה של פתרונות וירטואליזציה ולהשיג מרכז נתונים חסכוני. רבים מהשותפים הללו חולקים את חזון הענן של נט-אפ וימשיכו בשיתוף הפעולה ההדוק כדי לשרת את לקוחותיהם. ספקי השירותים יכולים להעניק ללקוחותיהם הסכמי רמת שירות תחרותיים, הספקת שירותים מהירה יותר ועלויות מופחתות. נט-אפ מחויבת לספק ללקוחותיה העוסקים במתן שירותים, פתרונות וטכנולוגיות מותאמים אישית שיענו על דרישות תשתית הענן הייחודיות של לקוחותיהם.

בין שותפי הערוץ, למשל טי-סיסטמס (T-Systems) שהצהירה, כי מספקת ליותר מ-170 לקוחות ארגוניים בכל רחבי העולם שירותי ענן המיועדים ליישומים מרכזיים, כגון סאפ ואקסצ'יינג', עם ה-Dynamic Services שלה. יחד עם השותפים הטכנולוגיים, מסוגלת החברה להשיג ניצול תשתית שירות בשיעור של 90%, מה שמאפשר לגלגל אל הלקוחות הן את החיסכון בעלויות והן רמות גבוהות יותר של שירות. למעשה, אומרים אנשי טי-סיסטמס, כאשר הלקוחות משתמשים ב-Dynamic Services במקום באירוח המבוסס על משאבי החברה, לקוחותינו מדווחים על הפחתה של 30% בעלויות. ואם לא די בכך, לקוחותינו נהנים מהגנה משולבת על נתונים ומריבוי משתמשים מאובטח, ואילו אנו יכולים להרחיב או לצמצם את היקף משאבי ה-IT באופן גמיש ובתוך שעות במקום בתוך ימים או שבועות.נט-אפ עונה על הדרישות הספציפיות שלנו באופן סדיר ואמין ולכן ממלאת תפקיד חיוני ביכולת שלנו לספק את כל היתרונות הללו.

משלבי מערכות

נט-אפ מספקת ללקוחותיה מתחום שילוב המערכות את תשתית האחסון המתאימה להיצע שירותי הענן שלהם. כך, יכולים משלבי מערכות אלה להעניק את הפתרונות הייחודיים הנדרשים לסביבה הארגונית. שני משלבי מערכות פעילים בישראל. הראשונה היא קבוצת אקסנצ'ר (Accenture) הגלובלית, שהצהירה שללקוחותיה דרישות רבות בכל הנוגע לתשתיות ענן, ובהן הטמעה חסכונית, תפעול פשוט, ביצועים גבוהים, עיבוד מרובה-יישומים ואבטחת נתונים אמינה. אקסנצ'ר והשותפים הטכנולוגיים שלה, כגון נט-אפ, מחויבים לספק את השילוב הזה כדי לאפשר ללקוחות לקצץ עלויות ובמקביל לשפר את מהירות התגובה ואת רמת הביצועים.

השנייה היא חברת השירותים יוניסיס (Unisys), שהצהירה שהיא גאה לחבור לנט-אפ כדי לספק למגזר הפדראלי שירות חדשני לאחסון של כלי שירות. הפתרון הגמיש, במתכונת של תשלום-לפי-שימוש, מאפשר ללקוחות לגשת אל הנתונים שלהם מתוך ביטחון שנכסיהם מנוהלים בצורה מאובטחת, בתוך מסגרת עבודה מוכחת ומובנית למתן שירות. הצעה ייחודית זו מעניקה ללקוחות חיסכון וגמישות משמעותיים וממצבת את נט-אפ ואת יוניסיס כספקיות מובילות של פתרונות לשינוי מקצה לקצה של מרכזי נתונים לממשל הפדראלי.

הכותב הוא שליח אנשים ומחשבים לגרמניה

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים