טלדור הטמיעה מערכי אחסון וגיבוי של סימנטק ו-EMC במפעל הפיס; ההיקף: מיליוני שקלים

במסגרת הפרויקט בוצעו תכנון, הטמעה, הדרכה ואחזקה של המערכות ● הפרויקט החל בינואר השנה והסתיים בימים האחרונים

דניאל נחום, סמנכ"ל המחשוב של מפעל הפיס

טלדור תקשורת גלאסהאוס מקבוצת טלדור הטמיעה מערכות גיבוי ואחסון של סימנטק (Symantec) ו-EMC במפעל הפיס. הפרויקט החל בינואר השנה והסתיים בימים האחרונים. היקפו הכספי נאמד במיליוני שקלים.

במסגרת הפרויקט בוצעו תכנון, הטמעה, הדרכה ואחזקה של מערכות גיבוי ואחסון מרכזיות במפעל הפיס. טלדור תקשורת גלאסהאוס הטמיעה מערך המשמש תשתית מרכזית לאחסון וגיבוי שרתים פיזיים ו-וירטואליים מבוססי יוניקס (Unix), לינוקס (Linux) וחלונות (Windows), שפועלים ממיקומים שונים. מערכת הגיבוי המרכזית שהוטמעה בפרויקט מבוססת על מוצרי סימנטק והאחסון מתבסס על מערכות VNX2 של EMC. המערכת הגדילה משמעותית את נפחי האחסון הקיימים, כחלק מהגידול בנפחים בחברה.

כמו כן, שופרו הביצועים של מערכות הגיבוי והאחסון לעומת אלה שפעלו בארגון לפני הפרויקט. יכולת הניהול של תהליכי השחזור השונים הורחבה והמערכות מעניקות מענה מלא לצרכי אחסון וגיבוי של כל המידע שנמצא במערכי ה-IT של מפעל הפיס, לרבות ארכיטקטורה שרידה ומגובה, שמשפרת את זמינות ויציבות המערכות.

דניאל נחום, סמנכ"ל מערכות המחשוב של מפעל הפיס, אמר כי "הפרויקט היה כרוך באתגרים רבים. שניים מהמרכזיים שבהם אלה העברת מערכות קריטיות של הארגון למערכות האחסון והגיבוי החדשות, ושימוש במערכות אלה באתרים הראשי והמשני, תוך ביצוע גיבוי הדדי בין האתרים. הפרויקט, שבוצע בפרק זמן קצר ביותר, נתן מענה מיטבי לצרכי המחשוב של מפעל הפיס".

שרגא פרנס, מנהל אגף התשתיות של מפעל הפיס, שהוביל את הפרויקט, ציין כי במהלכו "באו לידי ביטוי מרבי היכולות של המוצרים שנרכשו והוטמעו, לרבות גיבוי ליישומים, גיבוי לדיסק למסדי הנתונים, מניעת שכפול נתונים (דה-דופליקציה) ושכפול נתונים לטובת DRP. זאת, במטרה לשדרג את רמת השרידות של מערכות המידע בארגון ולהקטין באופן משמעותי את זמני הגיבוי והשחזור של המערכות".

לדברי טירן לוי, מנכ"ל טלדור תקשורת גלאסהאוס, "אחסון מידע הוא נושא חם בארגונים כעת, לאור העובדה שחברות נדרשות לאחסן כמויות רבות יותר של מידע בכל שנה ושנה. מטרתו של פרויקט מפעל הפיס, נוסף על העברה מדויקת של המערכות למיקומן החדש ללא הפרעה, היא השדרוג וההתאמה שלהן לצרכים המתחדשים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים