טריפל טי שדרגה את רשת התקשורת של איקאה בהיקף של מאות אלפי שקלים

במסגרת הפרויקט העבירה טריפל טי את איקאה לרשת מבוססת מטרו IPVPN מהירה של בזק, שמספקת מענה לגידול בפעילות, תוך מתן יכולות שרידות והקטנת התקלות

טריפל טי ערכה פרויקט לשדרוג רשת התקשורת והטלפוניה של איקאה. הפרויקט ארך כשנה והסתיים באחרונה, והיקפו הכספי עומד על מאות אלפי שקלים.

המניע לפרויקט שדרוג הרשת היה הגידול בפעילות החברה. לפני תחילתו ערכה טריפל טי סקר תשתיות רחב, שכלל בחינת חיבור קווי התמסורת הקיימים בארגון, שירותי הטלפוניה, שירותי האינטרנט והקישוריות הבין סניפית, ומערכות אבטחת המידע.

במסגרת הפרויקט העבירה טריפל טי את איקאה לרשת מבוססת מטרו IPVPN מהירה של בזק, שמספקת מענה לגידול בפעילות, תוך מתן יכולות שרידות והקטנת התקלות. כמו כן, בוצע שדרוג קו התמסורת באתר הראשי של איקאה בנתניה לקו תמסורת סימטרי וקווי ברוחב פס של 200 מגה-ביט, עם קווי תקשורת סימטריים ברוחב פס של 100 מגה-ביט לסניפים בראשון לציון ובקריית אתא. בנוסף, הורחבו קווי הגיבוי בכל אתר, עם יכולת לשרידות בין ספקים שונים לטובת פתרון BGP (ר"ת Border Gateway Protocol).

הפרויקט אף כלל הוספת מספר צירי PRI במרכזיית איקאה ונבנה פתרון "גיבוי מיתוגי", הן באתר הלקוח והן בתשתיות בזק, ליצירת שרידות נוספת ואפשרות העברת שיחות בין האתרים בעת תקלה בצירי בזק.

אורית מאורי, סמנכ"לית מערכות המידע של איקאה, ציינה כי "הפרויקט עבר בהצלחה וללא השבתות. הארגון פועל כיום באופן מיטבי, תוך שימוש בתשתיות מהירות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים