הסיוט החדש של חברות התעופה: נוסעים שמוציאים את התסכול שלהם על הטיסות בטוויטר

נוסעים רבים מעדיפים להתלונן על חברות התעופה בעדכונים בטוויטר, במקום באי-מיילים, שיחות טלפון או מכתבים לחברות התעופה ● חלק מהם עושים זאת עוד לפני הנחיתה ● תלונות רבות אמנם מדברות על חברות אמריקניות, אבל גם אל על לא יוצאת מהן נקייה

אם עד לא מזמן היו גולשים מוציאים את התסכול שלהם מטיסות באמצעות מכתבים, שיחות טלפון ואי-מיילים לחברות התעופה, או בשיחות עם חברים, לאחרונה רבים עושים זאת גם בטוויטר (Twitter). בין אם הטיסה מאחרת, האוכל גרוע או שהדייל חמוץ פנים, נוסעים רבים משתמשים ב-140 התווים שהרשת החברתית מאפשרת כדי לפרט מה היה לא בסדר בטיסה, ואף להזהיר את הגולשים האחרים. פעמים רבות הגולשים עושים זאת בכלל מהמטוס עצמו, לפני שהם בכלל נוחתים. חברות התעופה מודעות לכך, ומוטרדות מכך.

כך, כתב אחד הגולשים: "אמריקן איירליינס (American Airlines) הדפוקים. כל המטוס שבור". גולש אחר כתב: "תתביישו לכם, קונטיננטל איירליינס (Continental Airlines)", ואחר טען: "יונייטד איירליינס (United Airlines), אתם הקללה של החיים שלי".

התלונות בטוויטר לא פוסחות גם על אל על: אחד הגולשים ציטט חבר ישראלי שלו שטען ש-"טסתם באל על והטיסה איחרה? זה קורה בכל הטיסות שלה!" לעומת זאת, גולש אחר ציין ש-"אל על היא חברת התעופה הכי בטוחה בעולם".

"אני רואה מסרים בטוויטר שמשבחים חברות תעופה רק לעתים רחוקות", כתב טרי טריפר במאמר דעה שפרסם בנושא באתר הנסיעות והטיולים tripplersview.com. "בדרך כלל, הרשת החברתית הזו משמשת לתלונות עליהן".

יצוין, כי זירות פופולריות נוספות להוצאת התסכול של הגולשים על הטיסות ועל חברות התעופה הן פייסבוק (Facebook) ורשתות חברתיות אחרות. ככלל, נוסעים רבים מעדיפים להיכנס במהלך הטיסה לרשתות חברתיות מאשר לצפות בסרטים שמוקרנים במטוס או לגלוש לאתרים אחרים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים